וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהד הטיל מימיו על הקבר של ארט מודל, ופרסם ביוטיוב

24.7.2014 / 9:34

צפו: האיש, שהזדהה כאוהד קליבלנד, צעק למצלמה: "ארט, ניסית להרוס אותנו, חתיכת חרא". וגם: ג'מאל צ'ארלס האריך חוזה, סידני רייס פורש, סאגס דורש מפלאקו להיות יותר קולני

שחקן סן דייגו צ'רג'רס ג'מאל צ'ארלס. Andy Lyons, GettyImages
חוזר לעניינים. צ'ארלס/GettyImages, Andy Lyons

קצת יותר משבוע נותר עד למשחק היכל התהילה, שיוציא לדרך רשמית את עונת ה-NFL החדשה ובינתיים, במחנות האימונים של הקבוצות, העניינים מתחילים להתעורר בימים האחרונים. הנה לקט של ידיעות משם.

* הרץ האחורי הכוכב של קנזס סיטי, ג'מאל צ'ארלס, יגיע למחנה האימונים ויוותר על ההולד אאוט, זאת לאחר שהוא והקבוצה הגיעו לסיכום על הארכת החוזה שלו. צ'ארלס קיבל חוזה לשנתיים, עד 2017 ויקבל בהן 18.1 מיליון דולר.

* עוד אחד שלא יעשה הולד אאוט הוא ורנון דייויס. שחקן סן פרנסיסקו לא הגיע לאימוני הרשות ולמיני-קמפ בחודש שעבר, בשל דרישתו לחוזה חדש. הניינרס לא רוצים לתת חוזה חדש לטייט אנד, לאור העובדה שכבר מלאו לו 30 ושהם העניקו לו חוזה גבוה בעבר. למרות זאת, דייויס החליט להתייצב למחנה.

ג'ו פלאקו שחקן בולטימור רייבנס. AP
תתחיל לצעוק. פלאקו/AP

* טרל סאגס, אחד מוותיקי בולטימור, הודה שהוא היה רוצה לראות את הקוורטרבק של הקבוצה, ג'ו פלאקו, יותר קולני לפמעים: "הוא תמיד 'קול ג'ו', הוא לא עושה הרבה רעש, אבל לפעמים הקבוצה אולי צריכה שהוא יעשה. לפעמים צריך שהוא ייכנס במישהו, אולי גם בי. טוב לשמוע את הקוורטרבק שלך צועק על מישהו לפעמים. בסופו של דבר, אני אוהבים את 'קול ג'ו'", אמר סאגס במחנה האימונים.

* סידני רייס, שזכה בעונה שעברה באליפות עם סיאטל, הודיע על פרישה בגיל 27 בלבד. רייס סבל מקרע ברצועה באוקטובר שעבר, מה שגרם לו להחמיץ את רוב העונה. הוא שיחק רק שבע שנים בליגה.

* מיאמי בצרות אחרי שנודע שהסנטר הפצוע שלה, מייק פונסי, צפוי להחמיץ שמונה שבועות מהעונה הסדירה. תחילה, ההערכות היו כי הוא יחמיץ רק ארבעה שבועות, אך נראה שתהליך ההחלמה מהניתוח בירך יתארך.

* אייס סנדרס, התופס של ג'קסונוויל, הושעה לארבעה משחקים ללא תשלום על ידי הליגה לאחר שנתפס על שימוש בחומרים אסורים.

* עדכון של שעות הערב: רודי וויט, התופס הוותיק של אטלנטה, האריך את חוזהו במועדון בארבע שנים תמורת 30 מיליון דולר והוא יישאר בקבוצה מג'ורג'יה עד 2018 לפחות. וויט יהיה בן 33 בנובמבר הקרוב.

* ולסיום, העובדה שארט מודל, שהלך לעולמו ב-2012, לא היה האיש האהוב ביותר בקליבלנד היא לא חדשה. הבעלים המיתולוגי, שלקח את הבראונס מהעיר והעביר אותה לבולטימור ב-1996, זכה להמון שנאה מצד אנשי אוהיו, אבל אוהד אחד החליט לעבור את הגבול. אותו אוהד פרסם ביוטיוב סרטון, תחת הכותרת "אוהד הבראונס 'מעניק כבוד' למודל" ובו הוא נראה מטיל את מימיו על הקבר של מודל במרילנד. לאחר מכן אומר האוהד למצלמה: "אתה יודע ארט, כשניסית להרוד את הבראונס, לא הצלחת, חתיכת חרא". המשטרה סירבה לומר האם מדובר באירוע לא חוקי.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully