וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבעלים של דנבר ברונקוס עוזב בשל מחלת האלצהיימר

23.7.2014 / 13:47

פט בולן יעביר את השליטה בקבוצה לנשיא ג'ו אליס, שאמר: "זה יום עצוב". שחקן העבר של דאלאס רוברט ניוהאוס הלך לעולמו

פאט בולן הבעלים של דנבר ברונקוס. AP
30 שנים מוצלחות בדנבר. בולן/AP

פט בולן, הבעלים של דנבר ברונקוס מאז 1984, סובל ממחלת האלצהיימר ובשל כך הוא החליט לוותר על השליטה בקבוצה, כך נכתב היום (רביעי) ב"דנבר פוסט".

האיש החזק אצל סגנית האלופה יהיה מעכשיו נשיא המועדון, ג'ו אליס, שאמר: "זה מאוד, מאוד עצוב. למשפחה שלו, לאשתו ולשבעת ילדיו. זה עצוב לכל מי שהוא חלק מהארגון שלנו ולכל אוהדי הברונקוס, שיודעים מה פט בולן היה עבורם בתור הבעלים של הקבוצה. זה יום שאף אחד מאיתנו לא רצה לראות אותו מגיע".

בולן בן ה-70 הוא בנו של איל נפט קנדי. הוא עצמו נולד בויסקונסין ורכש את הברונקוס לפני 30 שנה מאדגר קייסר. הוא היה האיש שהחזיר לקבוצה את ג'ון אלווי והעביר אליו עשרה אחוזים ממניות המועדון והוא היה זה שפיטר את מייק שנאהאן אחרי 14 עונות במועדון ולאחר מכן שכר את ג'וש מקדניאלס וג'ון פוקס כמאמנים.

ב-2009 הוא הודה בראיון שהזיכרון מתעתע בו ושהוא לא מצליח לזכור רגעים משתי הזכיות של הברונקוס באליפויות בשלהי שנות ה-90'. כעת הודו במשפחתו כי המחלה התפתחה לאלצהיימר.

הקומישינר רוג'ר גודל הגיב: "זה יום עצוב עבור הליגה כולה. המנהיגות של פט בולן כבעלים של דנבר הייתה קריטית להצלחת המועדון והליגה כולה".

רוברט ניוהאוס שחקן דאלאס קאובויס 1978. AP
עשה היסטוריה קטנה. ניוהאוס/AP

* עוד חדשות עצובות מהליגה: רוברט ניוהאוס, שהיה הפולבק של דאלאס בין 1972 ל-1983, זכה עם הקבוצה באליפות אחת והפסיד בעוד שני סופרבולים, הלך לעולמו בגיל 64, כך מסר בנו. ניוהאוס לא היה בקו הבריאות בשנים האחרונות, מאז סבל משבץ ב-2010.

המהלך הזכור ביותר ממנו היה בסופרבול בו זכה, בינואר 1978, כאשר הקאובויס ניצחו 10:27 את דנבר. במהלך הרבע הרביעי, בעוד דאלאס מובילה בעשר נקודות, ניוהאוס קיבל כדור מהקוורטרבק רוג'ר סטאובך ובמקום לרוץ איתו, הפתיע עם מסירה לגולדן ריצ'רדס, שתפס ל-29 יארד וטאצ'דאון, מה שחתם את תוצאת המשחק. ניוהאוס הפך אז לרץ הראשון בתולדות הסופרבול שמוסר לטאצ'דאון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully