וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה לא ממהרת לרכוש את גילי ורמוט

23.7.2014 / 10:39

אם מחיר השחרור של הקשר לא יירד משמעותית, שחר לא ינסה לרכוש אותו. ורמוט מבין כי האופציה היחידה שלו בשלב זה היא מכבי תל אביב. הירוקים לא ממהרים עם הרכש, קושי בהחתמת זר. שחר התקשר לאוהד ה-10,000 שרכש מנוי, הנשיא יצפה במשחק מול ליל

אלכסנדר סטנוייביץ' מאמן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
שוקל לשחק עם שני קשרים אחוריים. סטנוייביץ'/אדריאן הרבשטיין

גילי ורמוט, שחקנה של הפועל תל אביב, מבין בשלב הזה שהאופציה היחידה שלו כרגע היא לשחק במכבי תל אביב. זאת, לאחר שההצעה האחרונה שהוגשה על ידי מכבי חיפה לרכישתו נדחתה על ידי האדומים. בחיפה סיפרו אתמול (שלישי) כי לא מתנהל כל משא ומתן לרכישת עומר דמארי, אך אם יוצע במחיר ריאלי, ייתכן ויבדקו את האופציה הזו בהמשך. קובי מויאל שלא יגיע למחנה יצטרף להכנות של הקבוצה בארץ באמצע השבוע הבא.

בחיפה מנסים בימים האחרונים לצרף קשר אחורי זר שיצטרף לקובי מויאל, אבל לפחות בכל הקשור לשחקנים הבכירים ברשימה של אלכסנדר סטנוייביץ', המועדון נתקל בסירוב ומתקשה לצרף את הזר החמישי. "יש בעיה בגלל המצב הביטחוני וחלק גדול מהזרים חושש להגיע. לאחרונה היינו נעולים על שחקן מסוים, אבל הוא כנראה ירד מהפרק", סיפר אתמול גורם בקבוצה.

הנשיא יעקב שחר יגיע היום לאוסטריה ויצפה במשחק האימון השלישי שייערך הערב מול ליל (19:00, שידור ישיר בספורט 1). סטנוייביץ' ממשיך לתרגל את ההרכב החזק ביותר שלו, ונראה כי לאחר הגעת שחקן נוסף, יהיה אפשר לקבל תמונה מדויקת יותר לגבי המערך, בעיקר משום שהמאמן שוקל לשחק עם שני קשרים אחוריים. בינתיים, המאמן מתרגל במחנה את גוסטבו בוקולי כקשר אחורי יחיד, כשלפניו משחקים יוסי בניון ורובן ראיוס. גם חן עזרא מתורגל בהרכב, כשההתלבטות העיקרית לקראת המשחק היום היא בין אלון תורג'מן לויאם עמאשה.

מכבי חיפה: "מויאל יעשה עבודה מאחור, הוא יחלק עומס"

אלפי אוהדי מכבי חיפה הגיעו להלווית החייל שון כרמלי

שחקן הפועל תל אביב, גילי ורמוט. ברני ארדוב
מעדיף צהוב. גילי ורמוט/ברני ארדוב

בנושא אחר: מכבי חיפה מכרה אמש את המינוי העשרת אלפים שלה ובכך שברה את הרף שהציבה לעצמה עוד לפני תחילת המכירה. נשיא המועדון יעקב שחר שוחח עם רוכש המנוי, דניאל פרצוב מעכו, בישר לו על כך וביקש להיפגש איתו כדי להעניק לו כדור חתום על ידי השחקנים. מאז השיחה אתמול נמכרו 230 מנויים נוספים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully