וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איל ברקוביץ': "המועדון חולה. שיקרו לאנשים"

המנג'ר החדש של הפועל תל אביב התייחס לראשונה לעזיבתו של עידו חג'ג', לעתיד המועדון ולעתידו האישי: "לקחתי על עצמי את הניהול החל מהיום. התקציב יהיה בסביבות 20 מיליון שקלים". דמארי וחרסיסיץ' לא יטוסו לקפריסין

איל ברקוביץ' המנהל המקצועי של הפועל תל אביב. ברני ארדוב
"התקציב יעמוד בין 18 ל-20 מיליון שקל". ברקוביץ'/ברני ארדוב

בהפועל תל אביב עדיין מנסים להתרגל למצב החדש במועדון, אחרי עזיבתו של אחד הבעלים, עידו חג'ג' והיום (שלישי) ערך המנג'ר איל ברקוביץ' מסיבת עיתונאים מאולתרת במתחם וולפסון והתייחס לראשונה לעתידו של המועדון ביום שאחרי חג'ג', לסמכויות הניהוליות שלו, לתקציב הקבוצה החדש ולשחקנים שייאלצו לעזוב את המועדון בעקבות המציאות החדשה.

על עזיבתו של חג'ג' אמר ברקוביץ': "עידו חג'ג', שהיה האיש החזק, הודיע שהוא לוקח צעד אחורה ואני רוצה להודות לו. הוא הזרים הרבה כספים להפועל בשנים האחרונות ואני מודה לו. אני אישית אשמח אם עידו ירצה לחזור, אני אישית אדאג איך להחזיר אותו לקדמת הבמה. יהיה בסדר, ואני מאמין שהוא יחזור למועדון".

איל ברקוביץ' המנהל המקצועי של הפועל תל אביב. ברני ארדוב
מקבל על עצמו את הסמכויות. ברקוביץ'/ברני ארדוב

על העתיד אמר: "מבחינה כלכלית המועדון הזה חולה. הבנו שצריך הבראה רצינית מאוד, וההבראה הזו תהיה עם עריפת ראשים, הורדת תקציב והחלפת אנשים. אין ברירה, אם אנחנו רוצים שהמועדון הזה יחיה ויהיה קיים צריך לעשות שינוי בחשיבה. אי אפשר לשקר ולשחק בנדמה לי. מהיום יש תקציב של 20 מיליון שקל, גם בתנאי שהאוהדים יקנו מנויים ואני קורא לאוהדים - זה הזמן לקנות מנויים.

"המועדון הזה צריך למכור 7,000 מנויים וזה הזמן לעזור ולקנות. התקציב בשנה שעברה היה 48 מיליון, הורדנו אותו ל-28 מיליון ועכשיו הוא יירד ל-20 בגלל העזיבה של עידו. אני בטוח שחג'ג' עוד יתרום למועדון. המצב היום הוא מצב קיומי. השנה תהיה שנת הבראה, שנה פיננסית".

ברקוביץ', הבהיר שמעתה הוא יקבל סמכויות נרחבות יותר במועדון: "ההנהלה הפקידה בידיי את כל הסמכויות ואני מאמין שבסוף העונה המועדון יהיה בריא. שמעתי דיבורים על פירוק, המועדון הזה לא יכול ללכת לפירוק. מועדון שנמצא בפירוק נמצא בחובות. הפועל תל אביב לא נמצאת בחובות. החובות הם של אנשים פרטיים. יש חוב אחד לגוף שאותו אנחנו משלמים במסגרת התקציב, אבל אין חובות למועדון. המטרה היא כרגע להבריא את הקבוצה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
איל ברקוביץ' המנהל המקצועי של הפועל תל אביב בזמן אזעקה במתחם וולפסון. ברני ארדוב
האזעקה תפסה גם אותם/ברני ארדוב

על עתידו האישי אמר ברקוביץ': "באתי לכאן כמנהל מקצועי, אבל לאור המצב החדש השתלטתי כאן על כמה אגפים. עברנו על האגפים ועשינו קיצוצים. נפגשתי עם חיים רמון והוא העביר אליי את כל הסמכויות הניהוליות. המטרה שלי היא להבריא את המועדון הזה. כרגע אני מנהל את הפועל תל אביב. לחיים רמון אין כסף, הוא לא יכול לשים יותר כספים. אי אפשר לבוא לרמון בטענות, הוא החזיק את המועדון שנתיים".

על עומר דמארי אמר ברקוביץ': "דמארי יילך בטוח, אנחנו צריכים את הכסף שלו. ביום שהגעתי אמרו לי שדמארי עוזב אבל ראינו שאין לו הצעות. הייתה לי אפשרות לתת לו עוד 100 אלף דולר כדי שהוא לא יעזוב למכבי תל אביב. יש כאן גם את הצד של מכבי פתח תקוה, שמחזיקה בחצי מהכרטיס שלו והיינו חשופים לתביעות. כשהבנתי שדמארי הולך למכבי תל אביב לא הסכמתי".

ומה לגבי גילי ורמוט? "אני מאוד אוהב את ורמוט ורוצה שהוא יישאר ואם הוא ירצה להישאר אני אמכור שני שחקנים אחרים".

בהקשר של דמארי, הפועל תל אביב החליטה לא לצרף לטיסת הקבוצה את החלוץ ואת בריאן חרסיסיץ'. שני השחקנים לא בתכניות של המועדון בשלב זה, וקיבלו אישור למצות את המו"מ עם אוסטריה וינה ומכבי פתח תקוה. בהפועל תל אביב מקווים כי המגעים יישאו פרי. במקרה שלא יסכמו את התנאים שלהם מול המועדונים הללו, יחזרו לסגל הקבוצה לפחות זמנית. נראה כי חרסיסיץ' קרוב לסיכום עם פתח תקוה, בעוד המו"מ בין דמארי לאוסטריה וינה תקוע כרגע.

איל ברקוביץ' המנהל המקצועי של הפועל תל אביב. ברני ארדוב
ברקוביץ'/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully