וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: 1:1 מול קבוצה מהליגה הרביעית בגרמניה

22.7.2014 / 21:50

אבישי כהן כבש (80), אבל זארברוקן תסכלה את קורצקי עם שוויון בדקת הסיום. ארסו: "הופתעתי מהרמה, יש פה הרבה מוטיבציה"

בית"ר ירושלים ערכה הערב(שלישי) את משחקה הראשון במחנה האימונים בקובלנץ, כשסיימה ב-1:1 מאכזב מול זארברוקן מהליגה הרביעית בגרמניה. בבית"ר נזכרו אתמול כי בשנה שעברה פגשו את קבוצת הבת של יוניון ברלין מהליגה הרביעית, פיגרו במחצית 4:0 וצימקו ל-4:3 בסיום. הפעם הירושלמים דווקא הוליכו משער של אבישי כהן הצעיר בדקה ה-80, אבל הגרמנים השוו בדקת הסיום. לפני המשחק עמדו אנשי המועדון דקת דומיה לזכרו של המאמן ניצן שירזי, שנכנע היום למחלה קשה והלך לעולמי בגיל 43.

הרכב בית"ר ירושלים: בוריס קליימן, אלי דסה, ססאר ארסו, זאב חיינמביץ?, שמוליקןמלול, קלאודמיר, אופיר קריאף, חנן ממן, עומר אצילי, לידור כהן, ז'רקו קוראץ?.

שחקני בית"ר ירושלים במחנה האימונים. אושרי דודאי, מערכת וואלה!
רק תיקו במשחק האימון הראשון. שחקני בית"ר במחנה/מערכת וואלה!, אושרי דודאי

בלם הרכש ססאר ארסו, שחזר שלשום מספרד לאחר שהסדיר את הויזה שלו, דיבר על המצב הביטחוני והחששות שהיו לו בימים הראשונים בישראל: "אי אפשר שלא לחשוש כי זה משהו שלא נתקלתי בו, אך מהר מאוד האנשים במועדון והשחקנים הרגיעו אותי והסבירו לי שזה משהו זמני שייגמר בקרוב. אין לי שם מחשבות לעזוב,כרגע אשתי והילדה יישארו בספרד ולא יבואו עד שהמצב יירגע. זה לא נעים, אבל טוב לי בקבוצה ועם האנשים ואני יודע שעבור כולם כאן בישראל זו לא תקופה פשוטה".

על ההשתלבות שלו בקבוצה סיפר: "הופתעתי מהרמה של הקבוצה. יש כאן הרבה כישרון, הקבוצה טכנית, יש הרבה שחקנים צעירים והרבה מוטיבציה סביב הקבוצה. האווירה הטובה בין השחקנים והאחדות זה הכוח הכי חזק של קבוצה וכאן יש את זה, כולם רוצים לעזור לכולם, אכפת לאנשים, זה הדבר הכי חשוב בקבוצה".

כשנשאל על הבדלי הרמות בהשוואה לליגה הבלגית או הליגה השנייה בספרד בה שיחק בעונה שעברה, אמר: "הכדורגל כאן מאוד טכני ויפה לעין. אני רגיל לזה מספרד, זה סגנון דומה. האימונים הם אותו דבר בכל מקום אבל בבלגיה הכדורגל מתבסס הרבה יותר על כוח ומהירות, זה שונה לחלוטין. אני מעדיף כדורגל כזה, זה גם מה שהקהל אוהב".

ססאר ארסו שחקן בית"ר ירושלים. יוסי ציפקיס
"הרגיעו אותי והסבירו לי שזה משהו זמני שייגמר בקרוב". ססאר ארסו/יוסי ציפקיס

ארסו התלהב כאשר הוקרן לשחקנים קליפ מהמשחקים בטדי ואמר: "זה היה מיוחד. לראות את השחקנים כאן מתלהבים, שמחים ושרים זה לא משהו שנתקלים בו כל יום. חלקם ממש אוהדים של הקבוצה ובאו מהיציע, זה באמת מיוחד. אחת הסיבות שבאתי היא האווירה סביב המועדון, הטירוף וכל הרצון לשמוח ולשמח, זה השינוי שרציתי לעשות בקריירה שלי ואני שמח שאני כאן".

כשנשאל לגבי האכזבה מנבחרת ספרד במונדיאל השתנה הטון של ארסו: "זה היה כישלון גדול. מכה קשה עבור כל ספרדי. לעוף בשלב כל כך מוקדם ובצורה כזו זה משהו שאף אחד לא ציפה לו. הטעות היא שלקחו שחקנים שהצליחו בטורנירים קודמים אך כבר לא היו בשיאם והיה צורך לרענן את הסגל. אני לא חושב שצריך לשחרר את כל החבורה של צ'אבי, אינייסטה והשאר, אבל צריך לרענן. חובה לקחת בחשבון גם ששחקנים מברצלונה וריאל הגיעו סחוטים אחרי עונה מתישה וראו את זה היטב. לא חשבו נכון לפני הטורניר, זה הסיפור".

הקבוצה ערכה אתמול אימון טקטי אחד בלבד אחרי ימים של שני אימונים ביום. משחק האימון היום התקיים במרחק שעתיים נסיעה מהמלון ובהתחשב בכך שהיה לשחקנים גם אימון, מדובר ביום מתיש מאוד עבורם. בבית"ר יודעים כי לא מדובר במצב אידיאלי אך אמרו: "המחנה נקבע ברגע האחרון וניסינו להוציא ממנו את המקסימים, מה היה עדיף, שנוותר על משחקי אימון?".

מנהל הקבוצה אושרי דודאי דרש מהשחקנים בסיום כל אימון לסייע בהעלאת הציוד לאוטובוס ולא להתעצל ולחכות שאחרים יעשו זאת. השחקנים גם נדרשו לעמוד בזמנים ולא לאחר, לאחר שמספר שחקנים איחרו במספר דקות לאימונים ולהתכנסות בימים האחרונים. דושאן מאטוביץ' עדיין לא הצטרף למחנה האימונים בשל טיפול בבנו וצפוי לעשות זאת בימים הקרובים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully