וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע מחפשת חלוץ וגיששה אצל דודו ביטון

21.7.2014 / 11:32

אלישע לוי רוצה מחליף לפלט, שחקן אלקורקון הוזכר כמועמד אם לא יגיע זר בקרוב. סוויסה עדיין מתאמן עם הקבוצה

דודו ביטון שחקן אפואל ניקוסיה. GettyImages
יגיע לבירת הנגב? ביטון/GettyImages

הפועל באר שבע גיששה בימים האחרונים אצל החלוץ דודו ביטון. שחקנה של אלקורקון הוזכר כאחד המועמדים להגיע לקבוצה, זאת אם היא לא תימצא בימים הקרובים זר איכותי. במועדון טוענים כי המצב הביטחוני מקשה מאוד על הגעת שחקנים זרים, אולם למרות זאת, המאמן אלישע לוי רוצה לצרף חלוץ ובמועדון ממתינים לרגיעה במצב הביטחוני כדי לחדש משאים ומתנים עם שחקנים.

באר שבע ניסתה בימים האחרונים להעביר את קובי דג'אני למכבי פתח תקוה ואת תומר סוויסה להפועל תל אביב. העניין הזה היה רלוונטי אם עומר דמארי היה עובר לדרום, אבל כעת ישנו ניסיון לשדך את השניים לקבוצות הללו, או לקבוצות אחרות, ללא קשר לעסקה. כפי שפורסם בעבר בוואלה! ספורט, סוויסה היה אמור לעבור להפועל תל אביב במסגרת עסקת רועי גורדנה, אולם בינתיים רק האחרון הגיע לבאר שבע ואילו סוויסה עדיין מתאמן עם הקבוצה. יש לציין כי הפועל תל אביב עשויה לקלוט את השחקן רק אם באר שבע תשתתף בשכרו.

במועדון עדיין לא הרימו ידיים בנוגע לעסקת קובי מויאל וטוענים כי אם הקשר יסכים לחתום על חוזה לשלוש שנים, הוא ישחק בקבוצה בעונה הבאה. "אנחנו רוצים מאוד את מויאל, הכדור בידיים שלו", אמרו במועדון.

אבירם אוחנה, שחקן קבוצת הנוער של באר שבע, הושעה

תומר סוויסה שחקן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
יעבור להפועל תל אביב בכל זאת? סוויסה/ברני ארדוב

הקבוצה ממשיכה להתאמן לקראת היציאה למשחק הגומלין מול RNK ספליט בלרנקה ביום חמישי (16:30, שעון ישראל). המאמן אלישע לוי עדיין מתלבט לגבי מאור מליקסון וגם אם הקשר ייפתח בהרכב, ייתכן שהוא יוחלף בשלב מוקדם יחסית על מנת שלא ליצור עומס, שעלול לגרום לפציעה. מליקסון חזר להתאמן שלושה ימים בלבד לפני המשחק הראשון מול ספליט, לאחר חמישה שבועות בהם לא התאמן. במועדון ישנה תכונה רבה לקראת המשחק ואחד השחקנים אמר אתמול: "היינו יותר טובים מספליט במחצית הראשונה והיינו יכולים להוציא הרבה יותר מהמשחק הזה. שחקנים יגיעו בכושר טוב יותר למשחק הגומלין. אין סיבה שלא נאמין בעצמנו ונעבור".

באר שבע תוכל לפגוש בשלב הבא את צ'רנומורץ אודסה, שסיימה חמישית בליגה האורקאינית אשתקד והייתה רחוקה ממאבק האליפות. את הקבוצה מאמן החל מ-2010 רומן הריורצ'וק, שעבד בעבר בוונטספילס ובמטאלורג. הקבוצה מעולם לא זכתה באליפות וסיימה פעמיים כסגנית אלופה בשנות התשעים. הישג השיא שלה באירופה היה סגנות בגביע האינטרטוטו ב-2007. בעונה שעברה נעצרה הקבוצה בשלב 1/16 של הליגה האירופית ואף הגיעה לחצי גמר הגביע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully