וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניצן דמארי: "אוהב את מכבי פ"ת, אבל לא הייתה ברירה"

20.7.2014 / 14:44

הבלם נפרד אחרי תשע שנים, שחקנים: "כאב לשמוע". הקבוצה ממריאה לאוסטריה, בן שמעון: "ניכנס לווריד בצורה מזוקקת"

ניצן דמארי שחקן מכבי פתח תקוה. ברני ארדוב
"יש לי משפחה והבנתי שאני צריך לדאוג לה. לא יכולתי לשחק בסכומים האלה". דמארי/ברני ארדוב

"בגדול, החלטתי לעזוב בגלל קטע של חוזה שלא הסתדר. ההסכם שהם הגישו לי לא היה משהו שהייתי יכול לחתום עליו. קיבלתי הצעה נמוכה מאוד, הרבה פחות ממה שהייתה לי". כך אמר היום (ראשון) בלם מכבי פתח תקוה ניצן דמארי בעקבות הפרסום אתמול בוואלה! ספורט, לפיו הוא מתכוון לעזוב את המועדון. דמארי, שלא הגיע עם הקבוצה לנתב"ג לקראת ההמראה למחנה האימונים באוסטריה, הוסיף: "יש לי משפחה והבנתי שאני צריך לדאוג לה. לא יכולתי לשחק בסכומים האלה. עם כל הצער, אני אוהב את המקום, אבל לא הייתה לי ברירה. אני במועדון כל כך הרבה שנים, אבל ראיתי את ההתנהלות ולא הופתעתי. הבנתי שזה יכול לקרות. אני לא פוסל שום דבר ובוחן כמה אופציות, מהארץ ומחו"ל".

כזכור, דמארי החליט לעזוב את הקבוצה אחרי תשע שנים ורגע לפני הטיסה. חלק מאנשי המועדון ידעו על כך, אחרים לא. "היינו בטוחים שהוא איתנו על הטיסה, כואב מאוד לשמוע", אמר אחד השחקנים לפני העלייה למטוס. "ניצן הוא שם דבר במכבי פתח תקוה, שחקן חשוב מאוד לחדר ההלבשה שעזר לא מעט במהלך השנים. יהיה מוזר מאוד לשחק בלעדיו".

רן בן שמעון מאמן מכבי פתח תקוה עם דדי בן דיין. ברני ארדוב
ינסה לצרף עוד שני שחקני התקפה זרים. בן שמעון ובן דיין/ברני ארדוב

אחרי שהחליפה מאמן על הקווים וצירפה לא פחות משבעה שחקני רכש, פתח תקוה תתחיל הערב את ההכנות במחנה באוסטריה. הקבוצה תשהה במחנה עשרה ימים ותקיים שלושה משחקי אימון. פתח תקוה חידשה את פניה בעונה הנוכחית, כשהחליטה לצרף את המאמן רן בן שמעון ולא מעט שחקני רכש חדשים – המגן דדי בן דיין, הבלם הבולגרי דניאל דימוב, הקשרים חסן אבו זייד, בן בן יאיר וניקולס פלצ'וק והחלוץ עידן שמש. בנוסף, איתמר ניצן הצטרף כשוער שני ויחליף את ניל אברבנל. איבן הרצג ודימוב הם כרגע הזרים היחידים בקבוצה. האחרון יגיע ישירות לוינה בטיסה ישירה מורנה, לאחר שהמריא בסוף השבוע לבולגריה כדי להיפרד מבני משפחתו. בן שמעון ינסה לצרף עוד שני שחקני התקפה זרים – חלוץ מרכזי ושחקן כנף. בריאן חרסיסיץ' עדיין לא קיבל שחרור מהפועל תל אביב ובינתיים עדיין אין סיכום בין הצדדים.

"אנחנו נוסעים להתחבר גם מקצועית אבל בעיקר חברתית", הסביר בקצרה המאמן רן בן שמעון. "יש למחנה אימון יכולת למאמן להיכנס לוריד בצורה יותר מזוקקת, מה שלפעמים בסביבה הלוחצת והמלחיצה לוקח יותר זמן. נשתדל גם ליהנות". עומר גולן: "פתיחת האימונים בישראל הייתה די טובה, התרכזנו בעיקר בכושר גופני. אנחנו יוצאים למחנה כדי להתרכז בצד המנטלי והטקטי. אנחנו מקווים לגבש בין השחקנים ושתהיה קבוצה מלוכדת, כדי לחזור טובים יותר". הקשר ניראל מחפוד, שמציג יכולת טובה באימונים, ייצא אף הוא למחנה. בן שמעון החליט לצרף גם שני שחקני נוער.

מכבי פתח תקוה תקיים שלושה משחקי אימון ותשוב לישראל ב-29 ביולי. סדר משחקי האימון:

24 ביולי: ורדר סקופיה (מקדוניה)
26 ביולי: סופרוני (ליגה שניה, הונגריה)
28 ביולי: קפוסבארי (הונגריה)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully