וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: עדיין קיים פער במשא ומתן עם קובי מויאל

20.7.2014 / 14:05

הקשר, שמחכה גם לבאר שבע, דורש חוזה ארוך טווח. הערב (18:00) מבחן מול סימורג האזרית. חברו של שיימן נהרג באסון המטוס המלזי

קובי מויאל שחקן נבחרת ישראל. קובי אליהו
מתעקש על חוזה לארבע שנים בעוד שבחיפה לא מוכנים להתגמש בנושא. מויאל/קובי אליהו

מכבי חיפה תקיים הערב (18:00, שעון ישראל) את המשחק השני שלה במסגרת מחנה האימונים באוסטריה, כאשר תתמודד מול סימורג האזרית. הקבוצה, שהחלה את המחנה עם 1:1 מול בראונשוויג, תעלה הערב בהרכב החזק שלה, כשהמאמן אלכסנדר סטנוייביץ' עשוי לבצע שינוי אחד או שניים ביחס למשחק האחרון. חן עזרא חזר מפציעה והתאמן כרגיל, כך שהוא עשוי לפתוח על חשבון עידן ורד. ויאם עמאשה ואלון תורג'מן תורגלו לסירוגין. סטנוייביץ' שם דגש באסיפות על טקטיקה ומקדיש לנושא ההגנתי חלק ניכר מהן.

למרות שנראה היה שהצדדים יכריזו הבוקר על סיכום, בגזרת קובי מויאל אין עדיין התקדמות והצדדים טרם הגיעו לסיכום. כפי שפורסם ביום שישי, הקשר מתעקש על חוזה ארוך טווח בעוד שבחיפה טרם החליטו להתגמש בנושא. מויאל מחזיק בהצעה לשלוש שנים מהפועל באר שבע, בעוד שעם מכבי חיפה שהציעה חוזה לשנתיים, כאמור, יש עדיין פערים לגבי אורך החוזה.

יוסי בניון שחקן מכבי חיפה במשחק האימון מול בראונשוויג. מכבי חיפה, אתר רשמי
מתעדכנים לגבי המצב בארץ. יוסי בניון במשחק האימון נגד בראונשוויג/אתר רשמי, מכבי חיפה

שחקני הקבוצה מתעדכנים כל העת במצב הביטחוני ברצועת עזה. ואם המצב הביטחוני לא מספיק, מתברר כי המגן שמואל שיימן קיבל אתמול הודעה קשה, כשהתברר לו שאחד מחבריו, נהרג יחד עם חברתו מאסון המטוס המלזי. שיימן ספד לחברו בן ה-23, ברייס פרדריקץ: "איבדתי חבר יקר ואדם יקר. ברייס היה יחד עם חברתו על הטיסה. הידיעה ששניהם מתו קשה מאוד, אני עדיין לא מעכל. נוחו על משכבכם בשלום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully