וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוב אזעקה באימון הפועל באר שבע: "מקשה על ההכנות"

20.7.2014 / 11:45

השחקנים רצו למרחב מוגן, במועדון מתקשים לאתר זרים שיסכימו להגיע לארץ. מויאל טרם השיב סופית על ההצעה לחתום

בהפועל באר שבע רוצים לעבור את ספליט הקרואטית ולהעפיל לסיבוב המוקדמות השלישי בליגה האירופית, אבל שוב נאלצים להתמודד עם שיבושים שמפריעים להתנהלות הקבוצה. גם היום (ראשון) נשמעה אזעקה באזור האיצטדיון בשעה שקיימה הקבוצה את אימון הבוקר שלה. במועדון טענו כי המצב הבטחוני מפריע לקיום האימונים כסדרם, מה גם שהקבוצה תצטרך לצאת ביום רביעי למשחק שייערך בלרנקה. בעקבות האזעקה נמלטו השחקנים למרחב המוגן, והאימון חודש לאחר מספר דקות. "אין ספק שהמצב מפריע להכנות, אבל נעשה את מירב המאמצים להגיע למשחק מוכנים", אמרו בקבוצה.

אלישע לוי מאמן הפועל באר שבע (ימין) עם שמעון ביטון עוזרו. הפועל באר שבע, מערכת וואלה! NEWS
עוד אימון תחת אש. אלישע לוי ושמעון ביטון/מערכת וואלה! NEWS, הפועל באר שבע

בנוגע לקובי מויאל, עדיין אין חדש. במועדון ממשיכים לנהל מגעים עם סוכניו גלעד ורונן קצב, אך העובדה שמכבי חיפה נכנסה לתמונה מעט מפריעה לניהול המשא ומתן. כפי שכבר פורסם בוואלה! ספורט, מויאל עצמו דרש חוזה לארבע שנים בעוד שאלונה ברקת הציעה חוזה לשלוש שנים וכרגע הצדדים ממשיכים לשוחח בניסיון להגיע לסיכום.

"ההצעה מונחת בפני מויאל, עכשיו הוא רק צריך להחליט", אמר הבוקר גורם במועדון על הקשר שקיבל הצעה לחוזה של 850 אלף שקל נטו ואף הסכים לשכר שהוצע לו. נכון לעכשיו, הקשר ניקולה מיטרוביץ' שכבר סיכם במועדון ועזב את הארץ, עדיין לא מוכן לשוב לישראל. אם ההחלטה של הקשר תשתנה, וטרם תושג הסכמה עם מויאל, בבאר שבע יכבדו את ההסכם.

"המצב הבטחוני מקשה מאוד על הגעת זרים", הודו הבוקר בבאר שבע, שם מחפשים בנוסף לקשר אחורי גם חלוץ זר. במועדון טוענים כי ויליאם סוארס לא מתכוון לעזוב בינתיים, וזאת על רקע דברים שאמר לאחרונה לשחקנים במחנה, לפיהם הוא חושש מאוד לשחק בישראל בעונה הקרובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully