וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בר רהב, שחקן נבחרת ישראל בכדורמים לשעבר, נהרג בעזה

20.7.2014 / 6:30

לוחם ההנדסה הקרבית נפל בקרבות בעזה בגיל 21. שיחק בהפועל קרית טבעון. יו"ר איגוד הכדורמים: "אבידה גדולה", מאמנו לשעבר: "הוא היה מלח הארץ, אנחנו בהלם". יו"ר אגודת קרית טבעון: "הוא קיבל מעמד של ספורטאי מצטיין, אבל החליט לוותר כדי לעשות שירות צבאי מהותי"

סגן משנה בר רהב שנהרג במבצע צוק איתן. באדיבות המשפחה, ספק 500
"התחיל בכדורמים בגיל צעיר מאוד". בר רהב ז"ל/ספק 500, באדיבות המשפחה

מבצע "צוק איתן" גבה היום (שבת) הרוג נוסף בין חיילי צה"ל: בר רהב ז"ל, שחקן כדורמים ששיחק בנבחרת ישראל, נהרג במהלך הפעולה של צה"ל. רהב, בן 21 מרמת ישי, נהרג כתוצאה מטיל נגד טנקים שפגע בכלי הנדסי באזור רפיח שבדרום רצועת עזה, בפעילות של חטיבת הצנחנים. רהב נפצע באורח אנוש באירוע. הוא פונה באמצעות מסוק לבית החולים סורוקה בבאר שבע, אולם הרופאים נאלצו לקבוע את מותו תוך זמן קצר.הלוויתו תיערך היום בשעה 17:00 בבית העלמין בטבעון.

רהב גדל לתוך משפחה שעסקה וגם היום מעורבת בענף. גם לאחר גיוסו לצה"ל, המשיך רהב להפעיל קבוצה ששיחקה בליגה הארצית, ובענף הכדורמים הידיעה על מותו התקבלה בהלם גדול.

מושיקו הרשקוביץ, שאימן את רהב ושיחק איתו עד הגיוס לצה"ל לפני כשנה וחצי, מספר: "אנחנו בהלם. אין מה להגיד, זה ילד שהוא מלח הארץ. בחור מדהים, ספורטאי מצוין, בעל נתינה אין סופית. הוא התחיל בכדורמים בגיל צעיר מאוד, שיחק בנבחרות ישראל, התבגר לאט לאט ועלה עד שהוא קיבל את סרט הקפטן של טבעון בגיל 18 ולאחר מכן הוא התגייס.

"הייתה תקופה שהוא חשב על מסלול של ספורטאי מצטיין, הוא היה כשרוני מאוד. התייעצנו הרבה לגבי המשך הדרך שלו, ובסוף הוא החליט ללכת על הכיוון הצבאי. לפני כשבועיים פגשתי אותו, דיברתי אותו. הוא בא לשחק בליגה הארצית. הוא ארגן את הקבוצה וסידר אותה, ממש לקח את זה על עצמו עם האופי שלו. הוא היה מבסוט מאוד מהיציאה לקצונה. הוא ילד מדהים ממשפחה מדהימה. אחיו הקטן משחק אצלי עכשיו. זו משפחה שנולדה לתוך הכדורמים.

"הוא תמיד היה אופטימי ומצחיק. פעם היה משחק נגד קבוצה שהייתה בכמה רמות יותר טובה מאיתנו, והוא הבקיע לבד שבעה שערים מתוך שמונה או תשעה שערים. זה רק מראה איזה אופי של ספורטאי ו-ווינר בנשמה היה לו".

אלון הוכדורף, יו"ר איגוד הכדורמים ספד לרהב: "משפחת הכדורמים מרכינה את ראשה באבל כבד על מותו של שחקן מצטיין שהיה מועמד לספורטאי מצטיין ובחר לוותר על האפשרות הזו כדי ללכת ולתרום למדינה בדרך הכי מהותית שיכולה להיות. זה משהו שמאפיין את ענף הכדורמים, ששחקנים רבים מגיעים לרמה של שחקני נבחרת, עתודה, וחלק גדול מהם בוחרים ללכת ליחידות לחימה כאלה ואחרות. לדאבוננו הנורא מכל קרה ואנחנו כמובן משתתפים בצערה של המשפחה. זו אבידה גדולה בעיקר למשפחה, אבל גם למשפחת הכדורמים והענף כולו".

איתן נפשי, יו"ר אגודת קרית טבעון שבה שיחק בר, אמר: "הוא שיחק אצלנו עד הגיוס ושיחק בקבוצת הבוגרים ובנוער. שחקן בסגל של נבחרת ישראל בוגרים. הוא קיבל מעמד של ספורטאי מצטיין, החליט לוותר והתנדב להנדסה קרבית כדי לעשות שירות צבאי מהותי. הוא סיים קורס קצינים וחתם קבע לפני כמה חודשים. אני מכיר את ההורים, כל ארבעת האחים פעילים בצורה כזו או אחרת בענף הכדורמים.

"האח הצעיר שלו סיים השנה י"ב אחרי זכייה בדאבל בקבוצת גיל 18. אחותו הצעירה, שהייתה בכדורמים במשך כשנה, וכרגע פעילה בתחום אחר לא בספורט. אח צעיר רותם כבן 10 שנמצא עדיין באגודה. זה ילד שהיה באגודה בערך 12 שנה. אבא שלו חבר הנהלה בקרית טבעון של המועדון. אמא שלו בת טבעון. משפחה שקשורה לכדורמים".

"כל מה שעשה, הוא עשה ברצינות והצליח. מעולם לא היה מעורב בבעיות. המשפחה גרה ברמת ישי ועומדת לעבור לקרית טבעון. הילד הוא חמד, היה אהוב על כולם, גם על הבוגרים יותר, האגודה כולה. זה היה ברור שהוא יחזור לשחק כשיסיים את הצבא. בכל שבת פנויה הוא היה בא לשחק בליגה הארצית כדי לשמור על קשר עם הכדורמים. הוא שיחק בקבוצת הליגה הארצית שלנו. לפני שבועיים-שלושה ראיתי אותו. נפגשנו בצורה אקראית, שאלתי אותו: 'בר אתה בא לשחק?' הוא אמר לי: "אתה יודע שכן".

כל החדשות, העדכונים והפרשנויות ממבצע "צוק איתן"

  • עוד באותו נושא:
  • בר רהב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully