וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנה קנייזבה קבעה שיא ישראלי עם 6.52 מ' בקפיצה לרוחק

17.7.2014 / 19:24

אליפות ישראל: האתלטית שיפרה ב-6 סנטימטרים את שיאה של סיגל גונן. דונלד סנפורד ניצח ב-200 מ' עם 21.30, מעין שחף זכתה בקפיצה לרוחק עם 1.86 מ', דורית נאור ניצחה בהטלת הכידון ופרשה

האתלטית הישראלית אנה קנייזבה. מגד גוזני
שיא חדש. קנייזבה/מגד גוזני

אליפות ישראל באתלטיקה נכנסה היום (חמישי) ליומה השני באצטדיון הדר יוסף על אף המצב הביטחוני בארץ ומתקפת הטילים מעזה. עוד לפני תחילת התחרות נשמעה אזעקה באצטדיון האתלטיקה. האתלטים שערכו חימום כמו גם הצופים ירדו למרחבים המוגנים מתחת לאצטדיון. לאחר מספר דקות הם שבו לחימום.

האתלטית הישראלית אנה קנייזבה לאחר שקבעה שיא ישראלי חדש. מגד גוזני
כיכבה באליפות. קנייזבה/מגד גוזני

הגיבורה הגדולה הייתה שוב אנה קנייזבה מיננקו, שקבעה שיא ישראלי חדש בתחרות הקפיצה לרוחק. קנייזבה, שניצחה אתמול בקפיצה המשולשת, קפצה לרוחק 6.52 מטר. בכך היא ניפצה שיא בן 28 שנה שהיה שייך לסיגל גונן שקבעה 6.46 בשנת 1986. הקפיצה המוצלחת של קנייזבה הגיעה בניסיונה הרביעי והיא זכתה לתשואות רבות מהקהל.

קנייזבה שהוכתרה כאלופת ישראל נלקחה לאחר השיא לבדיקת סמים. עוד לפני כן אמרה: "לא הרגשתי לפני כן שאני שוברת שיא. אני שמחה מאוד. תודה לקהל שהגיע ותמך בי. בתחילת דרכי כילדה התחלתי בקפיצה לרוחק ואחרי זה עברתי למשולשת. לא ציפיתי לשבור שיא, זו הפתעה נעימה מבחינתי. זה עדיין לא מספיק לאליפות אירופה".

האוקראינית מרגריטה טברדוליב קפצה 6.34, אבל סגנית האלופה היא יפעת זליקוביץ' שהרשימה עם 5.95 בדרך לשיא אישי מצוין.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
מעין שחף קופצת לגובה. מגד גוזני
הגיעה עייפה, אבל עשתה את שלה. מעין שחף/מגד גוזני

מעין שחף עמדה במוקד תחרות הקפיצה לגובה לנשים. האתלטית שקיוותה לשפר את שיאה האישי שעומד על 1.92 עברה 1.86 בניסיונה השלישי ומשם עברה לשלושה ניסיונות לחצות את הרף של 1.92 שלא צלחו. למרות זאת, היא הוכתרה כאלופת ישראל ותייצג את ישראל באליפות אירופה. עד אז, אגב, היא לא אמורה להתחרות.

"אני לא בקו הבריאות", הודתה שחף בסיום. "גם המצב הביטחוני לא ממש נעים, אבל אנחנו מכירים את זה מחיפה במלחמת לבנון השנייה. אמנם שגרת האימונים לא נפגעת, ועדיין זה לא נעים".

על מצבה היא אמרה: "אליפות אירופה זו המטרה. יש עוד חודש ובכל מקרה זו התוצאה הטובה ביותר שעשיתי באליפות ישראל. אני שמחה שאני עקבית בתוצאות שלי, וזה נראה הרבה יותר טוב מהשנה שעברה".

דונלד סנפורד מקדים את אמרי פרסיאדו. מגד גוזני
צמוד לפני קו הסיום. פרסיאדו וסנפורד במאבק ראש בראש/מגד גוזני

דונלד סנפורד, האצן שזכה אתמול בריצת ה-400 מטרים, השלים דאבל אישי כשניצח גם את ריצת ה-200 מטרים ועצר את השעון על 21.30 שניות וגבר על האלוף הטרי ב-100 מטרים אמאי פאסיאדו שקבע 21.36.

דורית נאור מטילת הכידון. מגד גוזני
נשארת בתחום. נאור באחת הזריקות האחרונות/מגד גוזני

רגע מרגש נוסף בתחרות הייתה הפרישה של דורית נאור, מטילת הכידון הוותיקה שזכתה בתואר אלופת ישראל בפעם ה-19. נאור אמנם לא קבעה שיא ישראלי חדש והסתפקה ב-44.67 אבל הייתה נרגשת מאוד על הפודיום ואמרה: "זו הייתה הפעם האחרונה שלי על הפודיום. כל דבר טוב צריך להסתיים. נהניתי מכל רגע. אתלטיקה זה החיים שלי. אפנה כעת לאימון ואתרום לדור הצעיר". מי שניצחה בתחרות היא האוקרטינית מרגריטה דורז'ון שרשמה שיא בינלאומי על אדמת ישראל - 61.34. דורז'ון, אגב, בדרך להפוך לישראלית.

דורית נאור מטילת הכידון שפרשה. מגד גוזני
פרשה עם עוד ניצחון. דורית נאור/מגד גוזני

בתחרות הקפיצה במוט זכה רומן קוגן עם 4.72. הוא ניצל את היעדרותם של לב סקוריש ואיתמר באסטקר. מי שזכה בתחרות ל-800 אצל הגברים הוא האוקראיני אולישבסקי עם 1:48.46 דקה. מוקט פטנה הוכתר כאלוף ישראל עם 1:49.08. שני לנדן ניצחה בתחרות המקבילה לנשים עם 2:16.00 דקות.

מאור סגד ניצח ב-400 משוכות עם 52.08. אלכסנדרה לוקשין ניצחה במירוץ המקביל לנשים עם 1:00.91 דקה, והשלימה דאבל אחרי שרק אתמול היא חגגה ב-400.

האתלט הישראלי מאור סגד. מגד גוזני
ניצח ב-400 משוכות. מאור סגד/מגד גוזני

תוצאות נוספות:

הריצה ל-200 מטר לנשים סיפקה הופעה יוצאת מן הכלל של דיאנה וייסמן בת ה-16 שקבעה שיא אישי של 25.04 שניות ועקפה ב-14 מאיות את ויקטוריה צ'יסום.

אנסטסיה מוצ'קייב ניצחה בתחרות זריקת דיסקוס עם 51.62 מטר. אצל הגברים, האלוף הוא מרק אלטרמן עם 54.94. ב-5,000 מטר ניצח איימרו אלמייה עם 14:07.56 דקות.

האתלטית אלכסנדרה לוקשין. מגד גוזני
הקדימה את כולן ב-400 משוכות. לוקשין/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully