וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סכנין: בצל הנסיעה למחנה האימונים, הבלאגן חוגג

17.7.2014 / 12:17

שחקן שספק הונחת על המאמן, מאמן שוערים שלא ימריא בטענה להתערבות הנהלה וסוכן ספרדי שעשוי לתבוע. מה קורה בדוחא?

כבר תקופה ארוכה שבבני סכנין שמרו על שקט בגזרת ההנהלה, אלא שכעת מתברר שההכנות לעונה הקרובה החלו עם לא מעט בעיות שצפות כרגע מעל לפני השטח ועשויות להעיב משמעותית על העונה הקרובה. לוואלה! ספורט נודע שאיברהים סייד, ששיחק בעונה האחרונה בליגה הפלסטינאית וייצא למחנה האימון הלילה ביחד עם הקבוצה, למעשה היווה סלע מחלוקת לא פשוט בשבועות האחרונים.

על פי גורמים בסכנין, סייד שהגיע להתרשמות נופה כבר פעמיים, אלא שבהנהלה החליטו להחזיר אותו, והוא יחתום כמעט בוודאות. גורם בהנהלת סכנין הכחיש את הטענות ואמר "זה שהוא הלך וחזר זה לא קשור לשום דבר, תשאלו את גיא לוי אם הוא חושב שיש בשחקן הזה משהו והוא רוצה אותו". גורם אחר במועדון דווקא לא בטוח בכך: "סייד הוא הנחתה של ההנהלה, אם גיא היה אוהב אותו אז מההתחלה הוא היה נותן לו להתאמן באופן רציף, אבל בפועל זה לא קרה".

גיא לוי מאמן הפועל באר שבע. קובי אליהו
מתערבים לו? גיא לוי/קובי אליהו

אלא שסייד מתברר כבעיה קטנה של סכנין לעומת הדרמה שמתחוללת כעת עם מאמן השוערים מוטי אזולאי, שנמצא במועדון כבר כעשור. אזולאי לא יצא למחנה ולמעשה בקבוצה נותרו ללא מאמן שוערים, לאחר שבהנהלה התערבו למאמן בהחלטות המקצועיות והחליטו להטיס למחנה את כאמל אואדה במקום טארק נאטור שמתאמן עם הקבוצה מהיום הראשון. אזולאי סירב למהלך, אלא שבהנהלה הבהירו שזו החלטה סופית, מה שגרם לאזולאי לא לצאת למחנה.

"אתמול בשעה 15:00 התקשר אליי היו"ר מוחמד אבו יונס ואומר לי 'אני מבקש ממך שתעשה לי טובה, אני רוצה שכאמל אאודה ייצא למחנה אימון'. מדובר בשוער שלא עשה אימון אחד מתחילת העונה ושהוא ייצא במקום טארק." סיפר אזולאי לוואלה! ספורט. "אמרתי לו שמבחינתי זו התערבות מקצועית ומבחינתי זה שקול לפיטורים". אזולאי סיפר גם על הצד של המאמן גיא לוי בעניין ואמר: "גיא דיבר איתי ואמר לי 'אני לא מתערב, תקבל אתה את ההחלטה במאה אחוז לגבי השוערים'. עשר שנים אני בסכנין ומעולם לא הייתה בעיה של שוערים. יש לי חוזה לעונה הזו שמופקד בבקרה. מבחינתי הם פיטרו אותי והם יקבלו מכתב מעורך הדין שלי".

גם נאטור נשמע כועס מאוד לאור ההחלטה ואמר לוואלה! ספורט: "זו בושה אחת גדולה. אתמול שעות לפני הטיסה קיבלתי טלפון ממאמן השוערים שמסר לי על סמך החלטה של ההנהלה שאני לא יוצא למחנה. לאחר 9 שנים במועדון והישגים בלתי נתפסים בכל מה שקשור בגזרת השוערים, מוטי עשה את הבלתי ייאמן, והיום משום מה בההנהלה החליטו להתערב לו בהחלטה ולצערי היא תלושה מהמציאות והתקבלה על סמך מניעים פוליטים ואינטרסים של חברי ההנהלה. אני שמח שלפחות לא חתמתי על חוזה כי אני מבין שהכל על סמך אינטרסים אישיים".

מירקו אורמוש שחקן בני סכנין עם חאלד דוכי חבר ההנהלה. אדריאן הרבשטיין
"תמיד יש ויכוחים בין הנהלות ודרג מקצועי". חאלד דוכי/אדריאן הרבשטיין

חבר ההנהלה חאלד דוכי הגיב על הדברים: "המעשה שהוא עשה לא מקצועי ובלתי אחראי. תמיד יש ויכוחים בין הנהלות ודרג מקצועי. הויכוח היה על שוער שני. במשחק שלשום מול הפועל פתח תקוה השוער הציג יכולת ירודה ומוטי בעצמו אמר שהוא עשה טעות. גיבינו את מוטי תמיד, גם כשהוא שלח את אחמד שאבל הביתה בסוף העונה. אבל כשהוא מודה שהשוער הזה לא יכול להיות שוער שני זה כבר משהו אחר. ניסיתי לשכנע אותו לחזור מההחלטה אבל הוא החליט לעשות החלטה לא מקצועית".

עוד סאגה שייתכן שבסכנין ייאלצו להתמודד איתה בתקופה הקרובה היא של הסוכן הספרדי של השחקנים שהגיעו בעונה שעברה, דוגמת כריסטיאן הידאלגו, סאני, מארק פרננדס, אלברט קרוסאט, חורחרה אלונסו וכן אברהם פאס שנשאר בקבוצה. לטענת אותו סוכן, הוא עדיין לא קיבל את התשלום שסוכם עליו מסכנין. לוואלה! ספורט נודע שבשלב זה הסוכן מעדיף לחכות לתשלום ולסיים את הסיפור בצורה טובה שכן הוא מעוניין לשמור על הקשרים הטובים עם המועדון, אך בסוכנות בה הוא עובד, שנחשבת לאחת הסוכניות הגדולות בספרד, הבהירו שימתינו רק עוד זמן קצר ואם הנושא לא ייפתר, הם יגישו תביעה נגד סכנין. גורם בסכנין אמר לוואלה! ספורט שנושא זה יסודר בתקופה הקרובה והיחסים עם השוק הספרדי ימשיכו להיות טובים.

בני סכנין בוואלה! ספורט

  • עוד באותו נושא:
  • בני סכנין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully