וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסי דומב: "אסטנה קבוצה מצוינת שנמצאת במומנטום"

מאמן הפועל תל אביב התייחס למפגש מול הקזחים במוק' הליגה האירופית (16:00, ערוץ 5). עדן שרם ושון מלכה צפויים לפתוח

אסי דומב מאמן הפועל תל אביב (שמאל). עמוד הפייסבוק של הפועל תל אביב, צילום מסך
טבילת האש שלו בהפועל. אסי דומב, משמאל/צילום מסך, עמוד הפייסבוק של הפועל תל אביב

הפועל תל אביב סיימה אחר הצהריים את הכנותיה למשחק הראשון שלה העונה מחר (ה', 16:00, ערוץ 5) נגד אסטנה מקזחסטן במסגרת שלב המוקדמות השני של הליגה האירופית. עוד לפני היציאה למשחק, שחקני הפועל נשמעו מאוד פסימיים לגבי הסיכויים שלהם לעבור את היריבה הקזחסית שנמצאת כבר בשלבים מתקדמים בליגה.

אסי דומב מאמן הפועל תל אביב עם גילי ורמוט. עמוד הפייסבוק של הפועל תל אביב, אתר רשמי
דרוך למשחק. גילי ורמוט באימון/אתר רשמי, עמוד הפייסבוק של הפועל תל אביב

עם זאת, אסי דומב, שזה יהיה משחקו הראשון כמאמן הראשי של הקבוצה, ניסה להישמע בטוח לקראת המשחק ואמר: "זה המשחק הרשמי הראשון שלנו ואנחנו רוצים כמובן לפתוח אותו ברגל ימין. אנחנו פוגשים קבוצה מצוינת עם שחקנים מאוד איכותיים שנמצאת במומנטום מהמשחקים שלה בליגה הקזחית שהיא ליגה חזקה מאוד, אבל יש לנו את המטרות שלנו ואירופה זו אחת מהן, התכוננו מצוין למשחק הזה ונביא את זה לידי ביטוי במשחק שלנו מחר"

עומר דמארי וליאור לוי לא יעמדו לרשותו של המאמן שיפתח עם יורחן קולין כמגן ימני ובריאן חרסיסיץ' כבלם לצידו של אוראל דגני. אורי כהן ישלים את חוליית ההגנה. עדן שרם שחזר לקבוצה יקבל את האשראי בהרכב במקום עומר דמארי. בנוסף, שון מלכה שקיבל מספר הזדמנויות בעונה שעברה מרן בן שמעון יפתח בקישור.

עוד בוואלה!

תתחילו לחסוך לכל המשפחה בהוצאות של הסלולר! בואו לשמוע עוד

לכתבה המלאה
עדן שרם, הפועל תל אביב. האתר הרשמי של הפועל תל אביב, אתר רשמי
יקבל הזדמנות בחוד במקום דמארי. עדן שרם/אתר רשמי, האתר הרשמי של הפועל תל אביב

אסטנה סיימה את העונה החולפת במקום השני בליגה הקזחית, אחרי האלופה אקטובה. היא משחקת באסטנה ארנה, שם יכולים להיכנס עד ל-30 אלף אוהדים. היא הוקמה רק לפני חמש שנים וזו עונתה השנייה באירופה. בסיבוב הראשון היא טיילה מול פיוניק הארמנית עם 1:4 במשחק החוץ ו-0:2 בגומלין. את כל ששת השערים שלה כבשו שישה שחקנים שונים.

הרכב משוער אסטנה: ננאד אריק, מארין אניצ'יץ', איגור פיקלקין, יבגני פוסטניקוב, דמיטרי שומקו, דאמיר קויאסביץ', רוג'ר קנייאס, אבזאל בייסבקוב, טנאט נוסרבאייב, באוריזן דז'ולצ'ייב, אטנאס קודרוב.

הרכב משוער הפועל תל אביב: דני עמוס, יורחן קולין, אוראל דגני, בריאן חרסיסיץ', אורי כהן, שי אבוטבול, לוקאס סאשה, גילי ורמוט, שון מלכה, ישראל זגורי, עדן שרם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully