וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה מנסה להגיע ל-2,000 מנויים

16.7.2014 / 11:04

אחרי שנסגר מעברם של האדומים לסמי עופר, החל שיווק מנויים מוזלים ליציע המערבי. ריקטס חתם, אנטמן ואבו ניל האריכו חוזים

אצטדיון סמי עופר בחיפה. אדריאן הרבשטיין
שואפים למלא את הטבעת התחתונה בצד המערבי. אצטדיון סמי עופר/אדריאן הרבשטיין

אחרי שנסגרה סופית מעברה של הפועל חיפה לאצטדיון סמי עופר החדש, בקבוצה החליטו להשיק מנויים מוזלים ליציע המערבי שנחשב ליציע הכסף, וזאת עד לסוף החודש הקרוב. האדומים מעוניינים מאוד להגיע ללמעלה מ-2,000 איש שירכשו מנוי ועל כן השיקו מחירי כרטיסים אטרקטיביים במיוחד. מחיר מנוי למבוגר עד סוף החודש ינוע בין 750 ל-900 שקל, ואילו נשים, בני נוער וחיילים יהנו בתקופה הזו למחיר מנוי שנע בין 550 ל-650 שקל. בחיפה מודעים לכך שייתכן ובמשחקים רבים האצטדיון שמכיל 32 אלף מקומות ייראה ריק במיוחד, ולכן השאיפה היא לנסות ולמלא כמה שיותר את הטבעת התחתונה של האצטדיון בצד המערבי.

מבחינה מקצועית, בחיפה החתימו רשמית את טוסיין ריקטס שנחת בארץ והגיע לסיכום רשמי באמצעות סוכנו עו"ד שחר גרינברג. השוער הצעיר ניב אנטמן חתם על חוזה לעונה נוספת וצפוי לשמש לפחות בתחילה כשוער השני של הקבוצה. בנוסף, אמיר אבו ניל חתם על חוזה לעונה נוספת ויישאר בניגוד לאלי אלבז שעשוי לעזוב ולצאת לעונה השאלה נוספת.

בעניין אחר, קבוצת האוהדים שקמה על ידי המתנגדים ליואב כץ ערכה השבוע מפגש כדי לגבש את השחקנים לקראת העונה הקרובה בליגה ג' כשהמטרה היא להעפיל ליגה תוך שנה אחת. המפגש נערך בנוכחות רחל שפירא, אלמנתו של הבעלים לשעבר רובי שפירא ז"ל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully