וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני קרית שמונה תמריא למחנה בהולנד: "נתגבש סופית"

16.7.2014 / 10:21

אחרי שתי תוצאות תיקו במשחקי אימון, הקבוצה תמשיך להתכונן ותפגוש בין השאר את בוורן. משה אבוטבול וכחלון יישארו בארץ

ברק בכר מאמן עירוני קרית שמונה. שלומי גבאי
איך הם יגיעו למשחקי מוקדמות הליגה האירופית? ברק בכר/שלומי גבאי

עירוני קרית שמונה תמריא היום (רביעי) להולנד למחנה האימון שלה שבמסגרתו היא תעשה גיחה קצרה גם לבלגיה כדי לשחק מול בוורן במשחק שיהווה גם את הצגת השחקנים של הקבוצה המקומית. הצפוניים ערכו מחנה אימון בקיסריה שנחשב היה למוצלח מאוד, ומאז קרית שמונה התאמנה לרוב בכפר בלום ולעיתים ערכה אימונים בים. כעת תהיה זו ההכנה האחרונה של הקבוצה לקראת משחקי מוקדמות הליגה האירופית ומשחקי גביע הטוטו וליגת העל.

"המחנה בהולנד הוא מחנה חשוב מאוד", אמר שחקן בקבוצה. "זה מחנה שאנחנו מתגבשים סופית וגם המשחקים מול יריבות חזקות חשובים לנו מאוד כדי לתרגל שוב משחק ברמה גבוהה". כזכור, במשחק המבחן הראשון מול הפועל עפולה מהלאומית סיימה קרית שמונה ב-1:1 כשיואל צ'חנוביץ' כבש את השער לזכות קרית שמונה. במשחק המבחן השני מול הפועל נצרת עילית, דויד מנגה הצליח להשוות ל-1:1 אחרי שער מפתיע של גל אלקנתי שמתאמן בנצרת עילית.

משה אבוטבול שהיה בספק למחנה לא ייצא בסופו של דבר עם חבריו וימשיך את השיקום בארץ כשהמטרה היא שהשחקן יחזור בעוד כשלושה שבועות לאימונים סדירים ולפעילות. גם תמיר כחלון שלא מצליח להתאושש מהכאבים בעצם השוקית ולחזור מהפציעה לא ייצא למחנה ויעבור שיקום בארץ. במהלך השהות של הקבוצה בהולנד תיערך הגרלת מוקדמות הליגה האירופית ובקרית שמונה יידעו מול מי הם ישחקו בסיבוב המוקדמות השלישי. אם המצב הבטחוני הרעוע יימשך עד ה-31 בחודש והמשחק הראשון ייערך בארץ, יבקשו בקרית שמונה להחליף ביתיות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully