וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: זאב חיימוביץ' סיכם לעונה

16.7.2014 / 21:05

לאחר התלבטויות, הוחלט לצרף את הבלם שיעבור בדיקות רפואיות ויגיע למחנה. בוריס קליימן סיכם את תנאיו וייצא אף הוא

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

עכשיו זה סופי: כפי שפורסם לראשונה בוואלה! ספורט, הבלם זאב חיימוביץ' מצטרף לבית"ר ירושלים. לאחר שבועיים של לבטים, הוחלט בימים האחרונים באופן סופי לצרף את השחקן למועדון, כאשר היום (רביעי) סוכמו תנאיו הכספיים של השחקן והוא צפוי לעבור מחר בדיקות רפואיות, לחתום על החוזה ולצאת עם הקבוצה למחנה האימונים ביום שישי. גם הבלם מתן בראשי ייצא עם הקבוצה למחנה, אף שעדיין לא סיכם את תנאיו באופן סופי. לקבוצה יהיו ארבעה בלמים: ססאר ארסו, טל כחילה, מתן בראשי וזאב חיימוביץ'.

בית"ר ירושלים הגיעה להבנות כספיות עם בוריס קליימן בנוגע לחוזהו וגם הוא ייצא למחנה. כפי שפורסם בוואלה! ספורט, תחילה השוער דרש תנאים זהים לחוזהו בהפועל תל אביב לאחר שהסכים לקיצוץ בעונה הקרובה, אך בבית"ר דרשו כי יסכים לשכר מקוצץ בכל שלוש השנים הבאות. גורם המעורה בפרטים אמר אתמול (שלישי) כי לבית"ר הגיע מידע מוטעה מהפועל תל אביב בנוגע להסכמות עם קליימן, ואף הוסיף כי "עובדה שהדברים נפתרו ונושא הקיצוץ כבר לא על הפרק".

בבית"ר כבר אישרו לקליימן הוצאות דלק בסך 2,000 שקל בחודש ולאחר מכן גם הגיעו הסכמה על שכר הדירה לו זכה השחקן מהפועל תל אביב בסך 6,500 שקל ומספר תנאים נלווים להסכם.

בוריס קליימן שוער הפועל תל אביב. יוסי ציפקיס
סיכם סופית וייצא למחנה. בוריס קליימן/יוסי ציפקיס

מי שגם צפוי לצאת למחנה הוא לידור כהן. מכבי פתח תקוה אישרה לשחקן לצאת עם בית"ר לגרמניה כאשר לבית"ר יש עד לסוף השבוע הבא לשלם את ה-1.2 מיליון שקל עבורו. טביב שוחח עם ראשי פתח תקוה ובתחילת השבוע הבא צפויה פגישה בין הצדדים על מנת לסיים את נושא העברתו. גם מור שקד ושלומי אזולאי צפויים לצאת למחנה על אף שעדיין לא סגרו את התנאים. לגבי שקד, מדובר בחוזה לשנתיים ואילו במקרה של אזולאי טביב עדיין לא סיכם את פרטי ההשאלה או הרכישה של השחקן ולכן הדברים תקועים.

יוגב בן סימון, שהתאמן עם הקבוצה בשבוע האחרון, אינו צפוי להמשיך ובמועדון מעוניינים כי תומר ירוחם יתמודד עם אלי דסה על עמדת המגן הימני. המגן השמאלי שמוליק מלול שמתאמן עם הקבוצה מאז תחילת האימונים צפוי אף הוא להצטרף לקבוצה כאשר טביב נמצא במשא ומתן מתקדם מול טוברוק בנוגע להעברתו.

בנוגע לקשר הארגנטינאי חסוס מנדס, בצוות המקצועי התרשמו מאוד מהשחקן והיו שמחים מאוד לצרפו, אך נראה כי בשלב זה לא תתקבל החלטה מיידית בנוגע לזר האחרון שיצורף ובאיזה עמדה. ייתכן כי מספר שחקנים אף יגיעו למחנה האימונים להתרשמות ובמועדון יבדקו מספר אופציות נוספות, אחת מהן היא של נייג'ל האסלבנק ההולנדי בן ה-24, ששיחק בשנתיים האחרונות בסנט ג'ונסטון מהליגה הסקוטית.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully