וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למרות המצב: אליפות ישראל יוצאת לדרך ברביעי

15.7.2014 / 22:33

אנה קנייזבה-מיננקו תתחרה במשולשת כהכנה לאליפות אירופה, קרויטר ינסה להשיג את הקריטריון ומאבק צמוד מחכה ב-100 מטר

דימה קרויטר קופץ לגובה ישראלי. Michael Steele, GettyImages
ינסה לעבור 2.26 מטר. קרויטר/GettyImages, Michael Steele

בצל המצב הביטחוני המעורער, תצא מחר (רביעי, 18:30, שידור ישיר בערוץ הספורט) אליפות ישראל באתלטיקה באצטדיון בהדר יוסף. היום פורסמה רשימת הספורטאים הזרים שהבטיחו את השתתפותם בתחרות, ביניהם אלוף העולם בקפיצה לגובה מ-2005, יורי קרימרנקו האוקראיני שקבע בשנה שעברה 2.34 ומחזיק בתוצאת השנה של 2.28. הוא יתחרה מול דמיטרי קרויטר שינסה להשיג את הקריטריון לאליפות אירופה בציריך שעומד על 2.26 מטר. ניקי פאלי יריבו פצוע ולא ישתתף בתחרות.

קופצת המשולשת הישראלית אנה קנייזבה. Cameron Spencer, GettyImages
תשפר את תוצאת השנה שלה? קנייזבה-מיננקו/GettyImages, Cameron Spencer

בין התחרויות האטרקטיביות נמצאת תחרות הקפיצה המשולשת שבה תיטול חלק שיאנית ואלופת ישראל, אנה קנייזבה-מיננקו שתנסה להלהיב את הקהל המקומי לפני הופעתה באליפות אירופה בציריך. קנייזבה, שסיימה רביעית בלונדון כנציגת אוקראינה ושישית באליפות העולם במוסקבה, רשמה את תוצאת השנה שלה במסגרת ליגת היהלום, 14.19 מטר. בין השאר מי שתתחרה מולה היא אירינה ניקולאייבה האוקראינית שקבעה השנה את שיאה האישי 13.97.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
אסף מלכה ספרינטר ישראלי. ברני ארדוב
יוכתר כאלוף ישראל בפעם השלישית ברציפות? אסף מלכה/ברני ארדוב

תחרות מעניינת נוספת צפויה לנעול את היום (21:00) ב-100 מטר כאשר אלוף ישראל בשנתיים האחרונות, אסף מלכה, שמחזיק בתוצאה הטובה ביותר השנה (10.51 שניות) צפוי למאבק צמוד מול אמרי פרסיאדו הצעיר שהספיק לרשום 10.54 בשבוע שעבר. גם עומרי הרוש ואמיר דאי צפויים לתת פייט לשניים במאבק. אצל הנשים, בהיעדרה של אולגה לנסקי המושעית, המאבק יתנקז כנראה לאחת מהשתיים, ריטה פוגרלוב (קבעה השנה 11.96 שניות) ודקלה גולדנטל (12.38).

דונלד סנפורד אצן ישראלי. ברני ארדוב
ישפר את שיאו הישראלי? סנפורד/ברני ארדוב

בתחרות ל-400 מטר דונלד סנפורד יחפש לשפר את שיאו הישראלי (45.65 שניות) ומי שיתחרה מולו הוא ויטלי בוטרים, גם הוא ספורטאי אוקראיני. באותה תחרות לנשים תהיה זו הזדמנות לראות בארץ לראשונה העונה את שני לנדן שהתוצאה האיכותית ביותר שהשיגה ב-2014 היא 56.81 שניות.

מטיל כידון אלן פרבר. מאיר ארזי, מערכת וואלה! NEWS
המטרה שלו לעבור את 70 המטרים. אלן פרבר/מערכת וואלה! NEWS, מאיר ארזי

תחרויות מעניינות נוספות ביום רביעי: אנסטסיה מוצ'קייב תתחרה בתחרות הדיפת כדור ברזל (תוצאת השנה שלה היא 16.10, יוחאי הלוי ינסה לחזור לעצמו בתחרות הקפיצה המשולשת בניסיון להגיע לציריך כאשר תום יעקובוב נושף בעורפו, ימר גטהון ומוקט פטנה יתמודדו ב-1,500 מטר, ואיתמר לוי ומרק אלטרמן צפויים להיאבק על התואר בהדיפת כדור ברזל. בתחרות הטלת הכידון, אלן פרבר ששיאו האישי הוא 69.98 ינסה לחצות לראשונה את גבול 70 המטרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully