וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: ג'ימי גרהאם האריך חוזה בניו אורלינס

15.7.2014 / 19:18

לאחר שבניגוד לרצונו הוכרז כטייט אנד ולא כתופס, סיכם הכוכב של הסיינטס על חוזה לארבע שנים תמורת 40 מיליון דולר, 21 מהם מובטים. מדובר בחוזה הגבוה בהיסטוריה לטייט אנד

ג'ימי גרהאם ניו אורלינס סיינטס. AP
אחד השחקנים הטובים בליגה. גרהאם/AP

אחרי לא מעט עיכובים, שנגרמו בין היתר מבקשתו של ג'ימי גרהאם להיחשב כתופס ולא כטייט אנד, בקשה שנדחתה על ידי הבורר סטיבן בורבנק בתחילת החודש הנוכחי, הודיעו הערב (שלישי) הכוכב של ניו אורלינס והקבוצה עצמה כי הם הגיעו לסיכום על חוזה חדש, תמורת 40 מיליון דולר לארבע שנים.

החוזה החדש יהפוך את גרהאם לטייט אנד המרוויח ביותר בתולדות הליגה, כשהוא יעקוף את ה-27.55 מיליון לשלוש שנים שקיבל ב-2008 דאלאס קלארק מאינדיאנפוליס. מתוך 40 מיליון הדולרים, 21 מובטחים לגרהאם, שימשיך להוביל את התקפת הקדושים ולתפוס כדורים מדרו בריס.

"באופן רשמי, אני מדמם שחור וזהב הבוקר", צייץ גרהאם באושר בחשבון הטוויטר שלו, "תודה ל-WhoDatNation על התמיכה". הדד ליין עבור שחקנים שתויגו כפרנצ'ייז, כמו גרהאם, לחתום על חוזים חדשים, היה היום בשעה 23:00 שעון ישראל ולכן הצדדים עשו מאמץ גדול להגיע לסיכום. החוזה החדש גם משתיק את השמועות על סכסוך בין גרהאם למאמן שון פייטון והבעלים מיקי לומיס, שהעידו בפני הבורר נגד בקשתו של גרהאם להיחשב כתופס, מה שהיה מגדיל עוד יותר את הסכום אותו היה מרוויח בחוזה החדש.

גרהאם, ששיחק כדורסל בקולג', נבחר על ידי הסיינטס בדראפט 2010, בסיבוב השלישי. בשלוש העונות האחרונות הוא הוביל את ה-NFL עם 36 טאצ'דאונים בסך הכול ורשם בממוצע 90 תפיסות ו-1,169 יארדים בעונה, תוך שהוא הופך לנשק המשמעותי של בריס בהתקפת הקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully