וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ננאד פראליה באימון בספליט: "מקווה שבאר שבע תעבור"

15.7.2014 / 21:50

קשר מכבי חיפה לשעבר הגיע לאימון של באר שבע: "תמיד אוהב את ישראל". הזרים הגיעו, גבאי צפוי לפתוח, מליקסון לא תורגל

שחקן העבר ננאד פראליה (מימין) עם אלישע לוי מאמן הפועל באר שבע. הפועל באר שבע, אתר רשמי
ביקור מרגש. ננאד פראליה באימון באר שבע עם אלישע לוי/אתר רשמי, הפועל באר שבע

הפועל באר שבע ערכה הבוקר (שלישי) את האימון השני שלה על אדמת ספליט, זאת לקראת המשחק מחרתיים מול RNKהמקומית במסגרת מוקדמות הליגה האירופי (21:30). אלישע לוי תרגל הבוקר לראשונה את ההרכב שלו, וממנו עולה כי גל אראל ורועי גורדנה צפויים לפתוח בקישור. לוי עדיין מתלבט, אבל עושה רושם כי לפחות רביעיית ההגנה שלו סגורה. אוסטין אג'ידה פתח בשער, בעוד שההגנה הורכבה מאביתר אילוז, טומיסלב פאיוביץ', וויליאם סוארס ואופיר דוידזאדה. דור מלול ימתין כנראה על הספסל. מלבד אראל וגורדנה, דובב גבאי ומאור בוזגלו פתחו באגפים, ברדה שחקן חופשי מאחורי החלוץ ושלומי ארבייטמן בחוד.

מאור מליקסון לא תורגל בהרכב. ההחלטה הזאת נובעת כמובן מהעובדה שערך רק שלושה אימונים בקבוצה, והוא חזר להתאמן לראשונה מאז האימון האחרון בולנסיין לפני למעלה מחודש ימים. גורדנה שהתאמן עם הפועל תל אביב נמצא בכושר לא ולכן לוי מעדיף לפתוח איתו מאשר לשנות את העמדה של סוארס ולפתוח עם יואכים אסקלינג כבלם. המאמן עדיין לא ערך אסיפה ויעשה זאת בהמשך.

מי שהפתיע את הקבוצה והגיע לבקר באימון בספליט הוא ננאד פראליה, ששיחק בעבר במכבי חיפה והגיע לפגוש את חברו הטוב, עוזר המאמן שמעון ביטון. פראליה אמר: "אני שמח כל כך לבוא ולפגוש את אלישע ואת ביטון, אני מקווה שבאר שבע תעבור שלב. אני רוצה למסור דרישות שלום חמה לכל האנשים בישראל. ישראל מקום שאני כל כך אוהב ותמיד אתם עמוק בלב שלי. אני רק מקווה שיהיה לכם שקט בקרוב".

מחר תקיים הקבוצה את האימון המסכם ולפניו תתקיים מסיבת עיתונאים רשמית בהשתתפות לוי והקפטן אליניב ברדה.

ההרכב שתורגל: אוסטין אג'ידה, אביתר אילוז, טומיסלב פאיוביץ', וויליאם סוארס, אופיר דוידזאדה, גל אראל, רועי גורדנה, מאור בוזגלו, דובב גבאי, אליניב ברדה, שלומי ארבייטמן.

קובי מויאל שחקן נבחרת ישראל. קובי אליהו
עדיין לא החליט. קובי מויאל/קובי אליהו

המגן אופיר דוידזאדה אמר היום : "אנחנו נותנים הרבה כבוד לספליט ואנחנו יודעים שהכדורגל הקרואטי הוא כדורגל מצוין. הנבחרת שלהם עולה קבוע ליורו ולגביע העולמי, אבל אנחנו רוצים לעשות טוב ושמח לכל מי שימים ארוכים סובל תחת הטילים. זה לא עוד משחק עבורנו, יש פה ערך מוסף ומשמעות מיוחדת כקבוצה שמייצגת עיר תחת מלחמה. זה משחק עבור האוהדים שלנו, המשפחות שלנו, זה יותר מעוד משחק".

בנושא אחר: הבעלים אלונה ברקת שבה היום לישראל וכבר מחר היא צפויה לטוס לקרואטיה. במהלך היממה הקרובה היא אמורה לשוחח עם נציגי קובי מויאל. ככל הידוע, לקשר באר שבע שביקש חוזה לחמש שנים הוצע חוזה לשלוש שנים, בעוד שהקשר מוכן כעת להתפשר על חוזה לארבע שנים. העובדה שההסכם להפסקת אש עדיין לא נכנס לתוקף יוצר בעיה מסוימת בכל הנוגע להחתמת שחקנים זרים ולכן לוי לוחץ מאוד לצרף את מויאל. כזכור, אתמול פורסם בוואלה! ספורט כי מכבי חיפה פנתה רשמית לקשר. מויאל צפוי להחליט בקרוב היכן ישחק בעונה הבאה.

(עדכון ראשון: 14:08)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully