וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: קשיים במשא ומתן עם בוריס קליימן

15.7.2014 / 9:19

השוער מסרב לחתום על חוזה דומה לזה המקוצץ בהפועל תל אביב ועשוי לא לצאת למחנה האימונים. זאב חיימוביץ' עשוי לסגור

בוריס קליימן שוער בית"ר ירושלים. קובי אליהו
בעיות במשא ומתן עמו. קליימן/קובי אליהו

בעיות במו"מ בין בית"ר ירושלים לבוריס קליימן. בחוזה לשלוש שנים שהוצע לשחקן, דרשה הקבוצה כי הוא יחתום על חוזה מקוצץ לשלוש שנים, כפי שהיה אמור להיות לו בעונה הראשונה בהפועל תל אביב, אחרי שהסכים לקיצוץ של 25 אחוזים משכרו. השחקן וסוכנו דודו דהאן מסרבים בשלב זה ומוכנים לקיצוץ רק בשנה הראשונה, כאשר בשנה השנייה והשלישית שכרו יישאר לפי חוזהו המקורי. נכון לרגע זה אין הסכמות בין הצדדים ועל אף הרצון הגדול של שני הצדדים, במידה שהנושא לא ייפתר עד ליום חמישי הקרוב השחקן עשוי שלא לצאת עם הקבוצה למחנה האימונים בגרמניה.

שחקן פורטו, הקטור הררה, מול שחקן נסיונאל, קלאודמיר. AP
הגיע לבית"ר למרות המצב. קלאודמיר/AP

בבית"ר ירושלים הייתה שביעות רצון יחסית מהשיפור ביכולת של הקבוצה במשחק האימון אתמול (שני) נגד מ.ס אשדוד באצטדיון רמת גן, שבו ניצחה הקבוצה 1:2. בצוות המקצועי אמרו כי "אחרי המשחק הקטסטרופלי של ההרכב הראשון בנתניה היה שיפור משמעותי, יותר מחוייבות ויותר השקעה אבל יש עוד הרבה עבודה. חבל שדווקא בחצי השני שחקנים שאמורים להילחם על הדקות שלהם והמקום שלהם הלכו על המגרש ונתנו לאשדוד לעשות מה שהם רוצים אבל זאת עדיין ההתחלה ונשתפר בהמשך הדרך".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
גליינור פלט שחקן הפועל באר שבע לפני זאב חיימוביץ' שחקן הפועל תל אביב. מגד גוזני
בית"ר מעוניינת בו. זאב חיימוביץ', משמאל/מגד גוזני

המאמן מנחם קורצקי ועוזרו אורי אוזן שמחו לשמוע עם סיום המשחק כי הקשר הברזילאי קלאודמיר פראיירה חתם בקבוצה. הקשר, שעל מועמדותו פורסם ב"וואלה ספורט", עבר אתמול בדיקות רפואיות בהצלחה ולאחר מכן חתם לעונה אחת עם אופציה לעונה נוספת באמצעות סוכנו שחר גרינברג. הוא אמור לערוך מחר אימון בכורה עם הקבוצה ולצאת עמה למחנה האימונים. לאנשי בית"ר אמר השחקן כי "מחו"ל נראה שהמצב כאן הרבה יותר גרוע ושכל היום נופלות פצצות. שקט ורגוע כאן, התקשורת מראה דברים אחרים לגמרי ולכן נלחצתי".

השחקן הגיע לישראל דרך קונקשן בטורקיה שם ראה בטלוויזיה את הרקטות שנפלו אתמול ושלשום באשקלון ואשדוד כאשר גם אשתו ובני משפחתו החלו להילחץ ולשאול שאלות. היום השקט אתמול הרגיע את השחקן. עוזר המאמן אורי אוזן אמר על הקשר כי"מדובר בשחקן מאוד משמעותי עבורינו, שחקן שהיה הקפטן של נסיונל שסיימה מקום חמישי בפורטוגל בעונה האחרונה. מדובר בשחקן שיודע לנהל משחק, אגרסיבי ועובד קשה מאוד במרכז השדה. ראינו עשרה משחקים מלאים שלי והתרשמנו מאוד, הוא ישדרג את הקבוצה".

כעת יתפנו בבית"ר לצירוף בלם ושחקן התקפה. היום אמורים בבית"ר לקדם את המו"מ מול זאב חיימוביץ' במטרה לנסות ולצרפו עד למחנה האימונים בסוף השבוע. מעבר לחיימוביץ', בקבוצה בודקים אופציות של מספר שחקני התקפה זרים. בימים הקרובים יצטרכו בבית"ר לסגור את כל המו"מ מול השחקנים שעדיין לא חתמו כמו מור שקד, שלומי אזולאי, מתן בראשי וייתכן גם יוגב בן סימון.

סרט הקפטן ניתן אתמול לדושאן מאטוביץ אך בצוות המקצועי אמרו כי לא מדובר עדיין במינוי קבוע ורק בחודש אוגוסט יוחלט באופן סופי כאשר ישנה אפשרות שמאטוביץ וקריאף יישאו יחד בתפקיד. ססאר ארסו חזר ואמר אתמול כי הוא אינו נלחץ מהמצב הביטחוני והוסיף כי "טוב לי ולאשתי כאן, אני סומך על אנשי המועדון ובטוח שהדברים יסתדרו מהר מאוד והדברים יחזרו לשגרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully