וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: יואניס סספדס שוב זכה בהומראן דרבי

15.7.2014 / 9:04

אירועי אולסטאר 2014 נפתחו עם עוד תואר לקובני של אוקלנד, הראשון שזוכה פעמיים ברציפות מאז קן גריפי ג'וניור בסוף שנות ה-90'. סספדס גבר בגמר התחרות על טוד פרייז'ר

יואניס סספדס אוקלנד אתלטיקס זוכה בהומראן דרבי. Jeff Roberson, AP
בק טו בק. סספדס והתואר/AP, Jeff Roberson

אירועי אולסטאר 2014, שנערך השנה במינסוטה, יצאו הלילה (בין שני לשלישי) לדרך עם תחרות ההומראן דרבי המסורתית. יואניס סספדס, כוכבה של אוקלנד אתלטיקס, הצליח להגן על התואר שלו והפך לראשון מאז קן גריפי ג'וניור (1998-1999) שזוכה פעמיים ברציפות.

בסיבוב הראשון התמודדו חמישה חובטים מכל חטיבה. ב-AL, חוזה באוטיסטה כיכב והספיק לירות עשרה הומראנים לפני שסיים את שבעת האאוטים המותרים. אדם ג'ונס סיפק עוד ארבעה ואילו סספדס, כמו חברו לקבוצה ג'וש דונלדסון, רשם רק שלושה, אבל האלוף המכהן היה זה שעלה בשובר שוויון. בריאן דוזייר המקומי הסתפק בשני הומראנים.

ב-NL, ג'אנקרלו סטנטון פתח עם שישה הומראנים, כולל כמה פצצות ליציע המרוחק. אחריו עלה טרוי טולוויצקי עם ארבעה וטוד פרייז'ר, שרשם שניים וניצח בשובר השוויון את ג'סטין מורנו מקולורדו, שבעברו כיכב בטארגט פילד. יאסייל פויג המסקרן לא רשם אף הומראן.

בסיבוב השני, סספדס התחמם וניצח 3:10 את ג'ונס ואילו בסיבוב השלישי הוא גבר 4:7 על באוטיסטה ועלה לגמר. בצד השני, פרייז'ר ניצח 2:6 את טולוויצקי ואחר כך הסתפק ב-0:1 על סטנטון. בגמר, סספדס המשיך להתפרע עם תשעה הומראנים, בעוד פרייז'ר רושם רק אחד. התואר שוב של הקובני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully