וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: דיון תומפסון על סף סיכום

14.7.2014 / 23:48

הפורוורד האמריקאי (25, 2.04 מ') של באיירן מינכן מתקרב ליד אליהו: "כל התנאים איתו סוכמו לשנתיים, אנחנו עוקבים אחריו תקופה ארוכה". גורם על דיאור פישר: "מאמין שהוא ישחק אצלנו". מגעים עם מקאלב

דיון תומפסון שחקן באיירן מינכן בכדורסל. Lennart Preiss, GettyImages
החתמה שנייה של הצהובים בקיץ הזה? תומפסון מטביע מול מכבי/GettyImages, Lennart Preiss

אחרי מרקיז היינס, מכבי תל אביב קרובה לצרף זר נוסף לקבוצה ולוואלה! ספורט נודע שהפורוורד האמריקאי דיון תומפסון נמצא על סף סיכום באלופת אירופה. "כל התנאים עם תומפסון סוכמו לשנתיים", אמר גורם במכבי תל אביב. "רק פניית פרסה מצד השחקן תגרום לו לא להיות במכבי. אנחנו עוקבים אחריו כבר תקופה ארוכה, גם בשנה שעברה חשבנו לצרף אותו".

תומפסון (25, 2.04 מ') בילה את העונה האחרונה בבאיירן מינכן, ששלחה לצהובים את טייריס רייס בקיץ שעבר, והעמיד ממוצעים של 7.3 נקודות (46.3 אחוזים מהשדה) ו-4.6 ריבאונדים למשחק ביורוליג אשתקד.

את קריירת המכללות שלו העביר בצפון קרוליינה, כשבשנתו האחרונה במכללה העמיד ממוצעים של 13.7 נקודות ו-6.7 ריבאונדים למשחק. לאחר שלא נבחר בדראפט של 2010 עבר לאירופה, ושיחק בין היתר באיקרוס היוונית, לובליאנה הסלובנית ואלבה ברלין, לפני שהצטרף בקיץ שעבר לבווארים.

שחקן מכבי תל אביב ד'אור פישר. יותם רונן
בדרך חזרה. פישר בצהוב/יותם רונן

מכבי תל אביב, שקיבלה אישור כי דיאור פישר יקבל דרכון ישראלי, הגישה לו הצעה כספית רשמית לשנתיים, כך נודע לווואלה! ספורט. הצהובים שמכירים את פישר היטב עוד מהתקופה בה שיחק במדיהם (2008-2010), התרשמו מאוד מההתנהלות שלו בנבחרת ישראל – דבר שתרם לרצון להחתים אותו. גורם במועדון אף אמר הערב (שני): "נראה שפישר ישחק אצלנו". גם הפועל ירושלים מחזרת אחרי פישר מזה זמן רב והיא מנסה להיאבק על צירופו, אולם כרגע הנטייה שלו היא לשחק במדי אלופת אירופה.

פישר בן ה-32 הגיע למכבי תל אביב מברי הבלגית ב-2008. בהמשך שיחק בריאל מדריד ובילבאו הספרדיות, בי סי דונייצק האוקראינית ובעונה החולפת בבאמברג הגרמנית. הסנטר האמריקאי נשוי לאשה ישראלית ויקבל השבוע אזרחות מקומית, והוא צפוי לשחק בנבחרת במוקדמות אליפות אירופה ובטורניר עצמו אם הנבחרת תעפיל אליו.

בתוך כך, מכבי תל אביב ממשיכה בניסיונות החיזוק שלה ובמקביל למעקב אחר ההתפתחויות בגזרת עומרי כספי, יש מספר מטרות נוספות. ג'רמי פארגו סומן כמועמד עיקרי וראשי הקבוצה ייפגשו עמו בימים הקרובים. במקביל מתנהלים מגעים עם בו מקאלב. הגארד האמריקאי הרוויח סכומים גבוהים בפנרבחצ'ה/אולקר, אולם במכבי בודקים ברצינות את צירופו ואף הגישו לו הצעה כספית. מועמד נוסף הוא ג'וליאן רייט, הפורוורד שכיכב בעבר בראשון לציון. באתר 'ספורטנדו' העלו גם את שמו של הפורוורד האוסטרלי קמרון ביירסטו, בוגר מכללת ניו מקסיקו, שנבחר במקום ה-49 של הדראפט האחרון על ידי שיקגו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
בו מקאלב שחקן פנרבחצ'ה אולקר מול דויד ילניק שחקן לבוראל קוצ'ה. GettyImages
גם הוא על הכוונת. מקאלב/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully