וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: "עכשיו הזמן להוכיח שנוכל להביא אלפים"

14.7.2014 / 14:16

האדומים מהכרמל מרוצים מהמעבר לסמי עופר: "יש שחקנים שהגיעו רק כדי לשחק באיצטדיון החדש". ספונסרים נוספים יגוייסו?

שחקני הפועל חיפה היו מרוצים מאוד לשמוע שהקבוצה הגיעה להבנות עם עיריית חיפה ותשחק בעונה הבאה באיצטדיון סמי עופר, מה שהעלה את מפלס מצב הרוח בקרב אנשי המועדון. "יש פה שחקנים שנשארו או הגיעו לקבוצה רק בשביל סמי עופר", אמר שחקן בחיפה. "אין ספק שזו בשורה טובה ועכשיו זה הזמן של הקהל להוכיח שהפועל חיפה יכולה להביא בכל משחק כמות של כמה אלפים טובים, אחרת האווירה תהיה קשה באיצטדיון מפואר וגדול כל כך".

בקבוצה יחלו בהשקת המנויים, כאשר כעת מאמינים במועדון שניתן יהיה לגייס גם ספונסרים שירצו לראות את שמם במשחקים באיצטדיון סמי עופר, כשגם מול חברת התאמה הספונסרית של העונה שעברה שהודיעה שלא תמשיך מתנהלות שיחות כדי לנסות ולשכנע את בעלי החברה לחזור בהם מהודעתם ולהמשיך לתמוך בקבוצה.

שחקן הפועל חיפה, אלי אלבז. באדיבות האתר הרשמי של הפועל חיפה, אתר רשמי
בדרך לכפר סבא? אלי אלבז/אתר רשמי, באדיבות האתר הרשמי של הפועל חיפה

בצד המקצועי, בקבוצה יחכו להצטרפותם לאימונים של סטיבן כהן וטוסיין ריקטס, כשבשלב זה במועדון מעריכים שהסגל סגור ואחרי המחנה ראובן עטר יצטרך להחליט סופית את מי הוא רוצה להשאיר בקבוצה, והאם הוא מעוניין בעוד שחקן חיזוק בעמדה כלשהיא. לפי האימונים האחרונים, נראה שעטר בונה חוליית הגנה שתכלול את טאדאס קיאנסקאס וגל כהן מה שעשוי להסיט את אושרי רואש לקישור. אגב בחיפה מעריכים שאם יהיה מקרה בו רואש שמשמש קפטן לא יפתח בהרכב קיאנסקאס יהיה זה שיענוד את סרט הקפטן. החלוץ הצעיר אלי אלבז, שהושאל אשתקד לאחי נצרת, מבוקש על ידי הפועל כפר סבא, ובקבוצה יצטרכו להחליט האם הם משחררים אותו לעונת השאלה בכפר סבא, בקבוצה אחרת בלאומית או שמא משאירים אותו בסגל.

הפועל חיפה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully