וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב הודיעה לדמארי שחוזהו החדש מבוטל

בהנהלה הסבירו שברקוביץ' לא ידע שבהסכם עם לוזון לא ניתן לשדרג את חוזהו של החלוץ ללא הסכמת מכבי פ"ת, וחוזהו החדש נחתם בניגוד לחוזה המקורי עליו חתם. מקורבי דמארי: "כנראה שבהנהלה לא רוצים להשאיר את עומר בקבוצה". שובל גוזלן מצטרף בהשאלה

צילום ועריכה: קובי אליהו

פרשות עומר דמארי מסרבות להסתיים. היום (שני) שלחו נציגים מהנהלת הפועל תל אביב מכתב לחלוץ ובו מודיעה הנהלת האדומים כי היא מבטלת את החוזה החדש שחתם החלוץ בשבוע שעבר.

לטענת הנהלת הפועל תל אביב מדובר בטעות חמורה שהמנהל המקצועי איל ברקוביץ' היה אחראי עליה, שכן לאחר בדיקה מעמיקה של החוזה של דמארי, החתימה הייתה בניגוד לחוזה המקורי. בהפועל תל אביב טוענים שברקוביץ' לא ידע שבהסכם עם עמוס לוזון לא היה ניתן לשדרג את חוזהו של החלוץ ללא הסכמת לוזון, ולכן הפועל תל אביב הוציאה מכתב בו הודיעה שהיא מבטלת את החוזה החדש.

מקורביו של דמארי נשמעו היום מאוכזבים מאוד מהתנהלות הקבוצה, ואמרו כי "כנראה שבהנהלה לא רוצים להשאיר את עומר בקבוצה".

עומר דמארי, הפועל תל אביב. אדריאן הרבשטיין
העלילה שוב מסתבכת. עומר דמארי/אדריאן הרבשטיין

בתמונה היותר גדולה, נראה כי לראשונה מאז בואו למועדון ישנה מחלוקת גדולה בין ברקוביץ' להנהלה. המנהל המקצועי קיבל אישור מהמנכ"ל יוסי סחלי והאיש החזק במועדון עידו חג'ג' לחתום על חוזה חדש עם דמארי, אך חיים רמון הוא זה שאחראי על ביטול החוזה החדש. בכל מקרה גורמים בהפועל תל אביב טוענים כי רמון הוא זה שדואג כרגע לכסות את הגירעון של הקבוצה מהעונה שעברה, כשהצד המקצועי והסגל לעונה הבאה פחות מעניין את מחזיק זכויות הניהול במועדון.

יתרה מכך, ישנם גורמים שכבר העריכו שהמצב החדש עשוי להציב את ברקוביץ' בסיטואציה מאוד לא נוחה מול ההנהלה, ואף אמרו כי "המהלכים בשבוע האחרון מקשים על ברקוביץ' לעבוד ואף אחד לא יתפלא אם תפקידו במועדון יסתיים מהר יותר ממה שהעריכו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
המנהל המקצועי של הפועל תל אביב, איל ברקוביץ. ברני ארדוב
קרוב לסוף דרכו בקבוצה? איל ברקוביץ'/ברני ארדוב

חשוב לציין שהצוות המקצועי מאוד מאוכזב מההשקעה הכספית בהפועל תל אביב, ואף איומיו של גילי ורמוט לעזוב אם לא תחוזק הקבוצה עשויים לגרום לעזיבת הצוות המקצועי או איל ברקוביץ' עוד לפני תחילת העונה.

"ברקוביץ' מצוי בפלונטר. מצד אחד הוא יודע שהקבוצה לא מספיק חזקה ואין לו הרבה מה לעשות בעניין. מצד שני, אם הוא יעזוב זה יהיה מהלך שיכול לגמור לו את הקריירה המקצועית", אמר גורם במועדון.

תגובת הפועל תל אביב לסוגיית החוזה של דמארי: "אין תגובה".

* מכבי חיפה הודיעה רשמית כי חלוץ הקבוצה שובל גוזלן הושאל להפועל תל אביב.

אם אי ההבנה הזאת לא מספיקה, היום בצהריים התרחש אירוע מביך מאוד לשחקני הפועל תל אביב בשדה התעופה. לוואלה! ספורט נודע כי רק לחלק מהקבוצה אושרו ויזות לקזחסטן ולא כולם יוכלו להמריא למשחקה נגד אסטנה במסגרת מוקדמות הליגה האירופית.

שחקני הפועל תל אביב הגיעו לשדה התעופה בשעה 12:00 בצהריים ולאחר בירור התגלה כי לקולין, תום אלמדון ואורי כהן טרם אושרה הוויזה. לאחר מאמצים גדולים הוסדרו הוויזות לכל שחקני הקבוצה מלבד שלושתם. ולכן יצטרכו להמתין עוד יום בישראל כדי לחבור לחבריהם. משהגיעו האדומים לשדה והתבררה הבעיה, בהנהלה החלו להפעיל לחצים גדולים על השגרירות הקזחית בישראל. המנג'ר איל ברקוביץ' כלל לא הגיע לשדה התעופה והוא יצטרף לקבוצה רק מחר. דמארי החולה לא היה עם הקבוצה בנתב"ג והוא יטוס לקזחסטן רק אם יחלים עד מחר.

הפועל תל אביב מסרה בתגובה: "בגלל שהחלטת אופ"א לגבי החלפת הביתיות התקבלה ביום שישי וביום ראשון בשגרירות בקזחסטן לא עבדו, לקח זמן לקבל ויזות לכולם. בעיות טכניות בדרכון מנעו מקולין, אורי כהן ותום אלמדון להצטרף לטיסה זו ומחר הם יטוסו ויצטרפו לקבוצה".

הפועל תל אביב בוואלה! ספורט

גילי ורמוט הפועל תל אביב. קובי אליהו
בלאגן גם בנתב"ג. ורמוט/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully