וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: קלאודמיר נחת בישראל

14.7.2014 / 2:10

הקשר הברזילאי יעבור בדיקות וצפוי לחתום: "שמח להגיע לכאן. שמעתי על המצב הביטחוני, אבל אני מקווה שהכול יסתדר"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

הקשר הברזיליאי קלאודמיר פריירה דה סילבה, ששיחק בשנים האחרונות בנסיונל הפורטוגלית, נחת הלילה (בין ראשון לשני) בישראל וצפוי לערוך בשעת הבוקר בדיקות רפואיות ולאחריהן לחתום על חוזה לעונה אחת בבית"ר ירושלים. בבית"ר ניהלו זה מספר שבועות מו"מ מול השחקן עם לא מעט תקלות, כאשר הלילה הוא סוף סוף נחת. "אני שמח להגיע לכאן, שמעתי על המצב הביטחוני, אבל הבנתי שזה הרבה יותר טוב ממה שרואים בטלוויזיה", אמר קלאודמיר עם נחיתתו. "אני מקווה שהכול יסתדר, לשחק פה זו חוויה חדשה עבורי".

גורם במועדון אמר עוד קודם לכן: "נקווה מחר לברך על המוגמר עם חתימה. זה לא פשוט כי המצב הביטחוני לא נותן שקט והוא קצת חושש, אבל הוא רוצה להיות כאן ולהצטרף לקבוצה. אם הכול ייסגר כמו שצריך מדובר בשחקן שישדרג אותנו משמעותית. המאמן מנחם קורצקי התעקש שהוא לא רוצה לבדוק אופציות נוספות וזה הקשר האחורי שהוא רוצה לראות בבית"ר".

שחקן פורטו, הקטור הררה, מול שחקן נסיונאל, קלאודמיר. AP
בבית"ר רוצים כבר לברך על המוגמר. קלאודמיר, משמאל/AP

אתמול ערכה הקבוצה אימון כפול, כאשר מהאימון השני נעדרו אלי דסה וטל כחילה שערכו מבדקים במסגרת הנבחרת הצעירה. באימון הראשון נעדר עומר אצילי מאותה הסיבה. ססאר ארסו סיפר לחבריו כי אינו מתכוון לעזוב ועל אף האזעקות ואי הנעימות הוא סומך על אנשי בית"ר כי מדובר בעניין זמני שייפתר בקרוב.

היום (שני, 17:30) תערוך בית"ר משחק אימון נגד מ.ס אשדוד באצטדיון רמת גן. בוריס קליימן צפוי לערוך הופעת בכורה בשער. קליימן ערך שני אימונים עם הקבוצה ובסך הכל נמצא בכושר טוב, לאחר שפתח את האימונים עם הפועל תל אביב. קורצקי לוחץ לקדם את המו"מ מול זאב חיימוביץ' ורוצה לראות אותו יוצא עם הקבוצה למחנה האימונים בסוף השבוע.

(עדכון ראשון: 21:22)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully