וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שטילוב: "אני יכול להגיע למקומות הכי גבוהים שיש"

13.7.2014 / 16:01

המתעמל שזכה בארד באל' אירופה התקבל בוועד האולימפי עם נבחרת ההתעמלות האומנותית. פינס: "בושה שאין מספיק מתקנים בארץ"

אלכס שטילוב מתעמל ישראל. ברני ארדוב
זכה לקבלת פנים. שטילוב/ברני ארדוב

אחרי שזכה במדליית ארד באליפות אירופה בהתעמלות מכשירים, אלכס שטילוב התקבל היום (ראשון) במשרדי הוועד האולימפי באירוע חגיגי שנערך עבורו ועבור נבחרת ההתעמלות האומנותית שזכתה גם היא באותה מדליה באליפות אירופה. נטע ריבקין, שהייתה במרחק נגיעה מעמידה על הפודיום התקבלה.

הוועד האולימפי העניק 112 אלף שקל מהקרן המשותפת לוועד, למינהל הספורט ולמועצה להסדר ההימורים בספורט. שטילוב קיבל 25 אלף שקל ומאמנו קיבל מחצית מהסכום. כל אחת מבנות הנבחרת קיבלה מענק בגובה 8,333 שקל ושלוש המאמנות, אירה ויגדורצ'יק, אלה סאמופלוב ורעיה אירגו קיבלו סכום זהה.

אלכס שטילוב היה נרגש מהמעמד, ואמר: "אי אפשר אף פעם להתרגל למעמדים ולהישגים האלה. זה כל פעם מרגש מחדש. אני חושב שזה הישג מצוין למרות שהיו לי כבר הישגים גדולים בעבר. זה לא פשוט לחזור בכל פעם לפודיום ואני ממשיך לעבוד קשה כדי לעלות כל הזמן יותר גבוה. אני רוצה להודות לוועד האולימפי ולאנשים שתומכים בי, ובראשם לאגודת מכבי תל אביב שדוחפת אותי". על המשך המטרות שלו אמר שטילוב: "אני צריך להמשיך לעבוד קשה, הכול אפשרי ואני יכול להגיע למקומות הכי גבוהים ולזכות בכל תחרות".

יושב ראש האיגוד, אופיר פינס, העביר ביקורת בדבריו במסיבת העיתונאים על העובדה שקיים מיעוט של מתקנים, ואמר: "זו בושה וחרפה שאין מספיק מתקנים בארץ. היו יכולים להיות הרבה יותר מתעמלים אם היו מספיק מתקנים". שטילוב עצמו אמר לוואלה! ספורט בנושא: "אני בטוח שאם יהיו יותר מתקנים בארץ, יהיו יותר מתעמלים ברמה גבוהה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully