וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: שי אבוטבול חתם על חוזה חדש

המחלוקות נפתרו והקפטן קיצץ בשכרו וחתם על חוזה לשלוש שנים: "הפועל היא הכול בשבילי". אסטנה שחררה את ברסאן

שי אבוטבול שחקן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
המו"מ הסתיים בהצלחה. אבוטבול/ברני ארדוב

קפטן הפועל תל אביב, שי אבוטבול, האריך היום (ראשון) את חוזהו בקבוצה בעונה אחת וימשיך לשחק במועדון בשלוש השנים הבאות. כפי שפורסם בוואלה! ספורט, אבוטבול הסכים לקצץ בשכרו תמורת הארכת חוזהו במועדון האדום. חשוב להזכיר שהקשר כבר קיצץ משכרו כ-30 אחוז כשהמועדון עבר לידיו של חיים רמון.

לאחר שנפגש עם המנהל המקצועי, איל ברקוביץ', וחתם על החוזה אמר הקפטן: "הפועל תל אביב היא הכול בשבילי, ותמיד כשהייתי צריך להירתם למען המועדון, עשיתי זאת בשמחה. הפועל זה הבית שלי, שנתן לי המון לאורך כל השנים. דיברתי עם עידו ואיל והבנתי שזה מה שצריך ונכון לעשות עכשיו, כדי שבעתיד יהיה טוב יותר".

אבוטבול הוסיף: "אני מודה לעידו חג'ג' ואיל ברקוביץ' על האפשרות שניתנה לי לקשור את עתידי המקצועי בהפועל לטווח הארוך. יש לנו קבוצה טובה ומאוזנת, ורוב השחקנים ששיחקו בעונה שעברה נשארו, אנחנו עובדים קשה לקראת המשחק החשוב ביום חמישי, ואני כבר לא יכול לחכות לראות את האוהדים בבלומפילד האדום בגומלין".

פיליפ אבומאנה חתם על חוזה חדש בקבוצה. הקשר בן ה-23 שגדל בהפועל תל אביב, שיחק בשלוש השנים האחרונות בהפועל הרצליה ובבית"ר תל אביב/רמלה. לאחר ששוחרר ממכבי חיפה, שובל גוזלן שוב חזר להיות על הכוונת של הפועל תל אביב ועשוי להצטרף.

האדומים מתכוננים למשחק נגד אסטנה הקזחית בסיבוב השני במוקדמות הליגה האירופית (חמישי, 16:00) והם ימריאו מחר ויקיימו בקזחסטן שני אימונים. הגומלין יתקיים שבוע לאחר מכן וייתכן שהוא יוזז מישראל למדינה נייטרלית - בהתאם למצב הביטחוני. אסטנה שהציגה יכולת משכנעת בצמד המשחקים שלה נגד פיוניק ירבאן (1:6 בסיכום) וגרפה מחמאות, שיחררה אתמול את הקשר הבלארוסי-ברזילאי, רנאן ברסאן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully