וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגלל הזרים: באר שבע תקדים את הטיסה לספליט

13.7.2014 / 9:57

השחקנים רצו למרחב המוגן, במועדון מנסים להמריא כבר מחר לקרואטיה. הגומלין עשוי להיערך בניקוסיה. עסקת מויאל מתקרבת, הפער: אורך החוזה

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

הפועל באר שבע מתכננת להקדים את הטיסה לספליט לקראת משחקה ביום חמישי הקרוב מול RNK המקומית במסגרת משחקי המוקדמות של הליגה האירופית. כמו בימים הקודמים, גם הבוקר (ראשון) נשמעה אזעקה באזור אצטדיון וסרמיל והשחקנים מיהרו למנהרה שמובילה לחדר ההלבשה ומשמשת מרחב מוגן. במועדון מנסים לשריין טיסה כבר למחר בבוקר במקום לשלישי, וזאת בעקבות העובדה שהזרים אוסטין אג'ידה, טומיסלב פאיוביץ' ו-וויליאם סוארס שוהים בוורשה ולא מתאמנים, מה שמעיב על ההכנות לקראת המשחק.

כפי שפורסם בוואלה! ספורט, סוארס הודיע לשחקנים בקבוצה כי הוא חושש לישראל ובמועדון הוחלט להשאירו בפולין יחד עם שני הזרים האחרים והבלם יואכים אסקלינג, עד שהמצב בישראל יירגע. השחקן היה אמור לחזור לישראל היום, אבל בעקבות הקדמת הטיסה במועדון הוחלט לוותר על האפשרות שישוב ארצה והוא יגיע ישירות לאימון, שעשוי להיערך כבר מחר בשעות אחר הצהריים. "העובדה שהזרים אינם מתאמנים לא אפשרה לנו להגיע ביום שלישי או רביעי לקרואטיה. הם חייבים לקיים שלושה אימונים לפחות", אמרו בבאר שבע. בינתיים, הארבעה שוכנו במלון סמוך לשדה התעופה בורשה כדי שיוכלו להגיע בקלות לטיסה שתשוריין להם מיד לאחר שהמועדון יקבל אישור סופי לטיסה מחר.

באופ"א ביקשו מבאר שבע לשריין מגרש חלופי במידה והמצב הביטחוני בישראל לא יירגע עד משחק הגומלין. במועדון בודקים אפשרות לארח באצטדיון GSP בניקוסיה, שנחשב לאופציה המועדפת על הצוות המקצועי, כשגם אפשרות לארח ביוון נבדקת. האצטדיון בניקוסיה אירח בעבר את מכבי חיפה בשלב הבתים של ליגה האלופות ואת הפועל תל אביב מול מילאן.

בנוגע לרכש, בשלב הזה לא מתנהלים משאים ומתנים מתקדמים עם זרים. הנחת העבודה היא שהמצב בישראל יירגע תוך מספר ימים ואז יהיה קל יותר להחתים זרים. ככל הנראה, באר שבע לא תפתח את העונה עם חמישה זרים וזאת על רקע העובדה שהמשא ומתן עם קובי מויאל, שעל מועמדותו פורסם בוואלה! ספורט, מתקדם. מויאל בודק מספר הצעות בחו"ל, אבל העובדה שבשלב הזה זרים אינם מעוניינים להגיע לישראל רק מגבירה את הסיכויים שהשחקן יגיע ולסרמיל. מויאל כבר ירד בדרישותיו הכספיות ומוכן להתגמש למען המועדון והפער כעת קטן מאוד: מספר השנים בחוזה. מויאל דרש תחילה חוזה לחמש שנים, אלונה ברקת הציעה חוזה לשלוש בלבד ונציגי השחקן הסכימו להתפשר על ארבע שנים. היום צפויה שיחה נוספת בין ברקת השוהה בברזיל לנציגי השחקן במטרה לסגור סופית את ההעברה, שנמצאת חזק על הפק בעקבות הפיצוץ בעסקת ניקולה מיטרוביץ'. "עסקת מויאל בהחלט על הפרק והוא השחקן המועדף על אלישע לוי", אישרו בבאר שבע.

שחקן הפועל באר שבע שלומי ארבייטמן. קובי אליהו
מצב לא אידיאלי. ארבייטמן ובאר שבע על המזוודות/קובי אליהו
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully