וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בבית"ר חוששים: קלאודמיר ינחת ישר לאזעקות

12.7.2014 / 22:43

במועדון שוקלים להביא את הקשר ישירות למחנה האימונים לצורך חתימה. מאטוביץ יתמנה לקפטן משותף עם קריאף?

שחקן פורטו, הקטור הררה, מול שחקן נסיונאל, קלאודמיר. AP
חושש להגיע לישראל. קלאודמיר, משמאל/AP

בבית"ר ירושלים ממתינים לנחיתתו בישראל של הקשר הברזילאי קלאודמיר פריירה בימים הקרובים אך יחד עם זאת חוששים במועדון כי בעקבות מטחי הרקטות והאזעקות כמעט בכל רחבי הארץ, השחקן עשוי להיבהל ולחזור בו מהרצון לחתום בקבוצה. בבית"ר אף דיברו על האפשרות כי עדיף שהשחקן יגיע ישירות למחנה האימונים של הקבוצה ב-18 בחודש בגרמניה בתקווה שעד לאחר סיום המחנה ב-29 לחודש כבר תהיה הפסקת אש ורגיעה.

בבית"ר אמרו היום כי "אנחנו מאוד רוצים את השחקן והמאמן מנחם קורצקי מחכה לו בקוצר רוח". יחד עם זאת במועדון נשמעה ביקורת מדוע השחקן מגיע לישראל שאינו חתום עדיין מה שהופך להיות מאוד נזיל במצב הביטחוני הקיים.

שחקני בית"ר ירושלים מתאמנים על חוף הים בהרצליה. קובי אליהו
המו"מ מולו יואץ. מור שקד, משמאל/קובי אליהו

מחר תחזור הקבוצה להתאמן לאחר שהיום זכו השחקנים ליום חופש. השחקנים יערכו שני אימונים כאשר ביום שני תפגוש הקבוצה את מ.ס אשדוד למשחק אימון באיצטדיון רמת גן (18:00) במשחק שיועבר בשידור חי בוואלה ספורט. על פי החלטת המשטרה המועדונים והמשטרה המשחק ייערך ללא קהל.

המאמן מנחם קורצקי העיר לקשר אופיר קריאף על הסטירה שנתן לשמעון הרוש במשחק האימון נגד מכבי נתניה אך יחד אם זאת במועדון אינם מתכוונים להעניש את השחקן. קורצקי רואה בקריאף שחקן מרכזי בעונה הקרובה. המאמן ערך עם הקשר כבר מספר שיחות מהקיץ ומאמין כי השנה הוא ישדרג את עצמו. ללא קשר לאירועי המשחק נגד נתניה, בבית"ר שוקלים לתת את סרט הקפטן לדושאן מאטוביץ' שייתכן שיחלוק אותו יחד עם אופיר קריאף. בבית"ר רוצים שחקן מנוסה שיענוד את הסרט וכמו כן חושבים שההשפעה של הסרט לפחות באופן בלעדי עשויה להשפיע על קריאף לרעה, כפי שהיה במקרים קודמים אצל אבירם ברוכיאן ואריאל הרוש. "אופיר קריאף צריך שקט בעונה הקרובה, דושאן אופציה מאוד טובה לתפקיד הקפטן ונחליט על כך לקראת חודש אוגוסט" אמרו במועדון.

בבית"ר יזרזו בימים הקרובים את המו"מ עם שלומי אזולאי ומור שקד על מנת לצרפם באופן רשמי לסגל. בעוד אזולאי שייך להפועל ראשון לציון שדורשת כ-120 אלף ש"ח עבור כרטיסו, שקד הוא שחקן חופשי והמו"מ בין הצדדים קרוב לסגירה. בבית"ר יעבירו הילוך במו"מ מול מתן בראשי במטרה לסכם גם עימו בימים הקרובים כאשר גם זאביק חיימוביץ' עשוי להצטרף ולהשלים 4 בלמים בסגל יחד עם ססאר ארסו וטל כחילה.עד לסוף השבוע הקבוצה תצטרך להעביר כ-1.2 מיליון ש"ח למכבי פתח תקוה על מנת שלידור כהן יוכל להצטרף למחנה האימונים של הקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully