וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ודו: ג'רבי הודחה בסיבוב השני ברוסיה

12.7.2014 / 15:20

אלופת העולם המשיכה בכושר הלא טוב והפסידה ליוקה אוסומי היפנית. רוני שוורץ הייתה קרובה למדליה, אכזבה אצל הגברים

ירדן ג'רבי, ג'ודוקאית ישראלית. יוסי ציפקיס
באיזה כושר היא תגיע לאליפות העולם? ג'רבי/יוסי ציפקיס

אכזבה גדולה לירדן ג'רבי בתחרות הגרנד סלאם טיומן ברוסיה: אלופת העולם (63 ק"ג) המשיכה בכושר הלא טוב שלה ונכנעה כבר בקרב הראשון שלה בתחרות ליוקה אוסומי היפנית. אחרי ארבע דקות של קרב השיגה יריבתה של ג'רבי יוקו שהספיק לה כדי לחגוג ניצחון.

אכזבה הייתה גם ליתר הישראלים שהשתתפו בתחרות. קמילה מינקאווה (57 ק"ג) אמנם גברה על יוליה קינטבאלה האיטלקיה בסיבוב הראשון, אבל בקרב הבא מול קורינה קפריוריו הרומניה היא הפסידה באיפון דקה לאחר תחילת הקרב.

רוני שוורץ, ג'ודוקא ישראלית. נמרוד סונדרס
מרחק ניצחון ממדליה. רוני שוורץ/נמרוד סונדרס

נקודת האור בתחרות הייתה השתתפותה של רוני שוורץ (52 ק"ג) שנעצרה ברבע הגמר ופספסה הזדמנות לזכות במדליית הארד. שוורץ גברה בסיבוב השני על ז'אנה סטנקביץ' האמרנית, אבל בקרב על מקום בחצי הגמר היא הפסידה ליוליה ריז'ובה מרוסיה בקרב שהוכרע בזכות יוקו שהגיע דקה לאחר תחילת הקרב.

משם המשיכה שוורץ לבית הניחומים, ואחרי שניצחה את פלורן לאריסה הרומניה, היא הפסידה בקרב על המדליה לאנדראה צ'יטו, גם היא רומניה, בווזארי. גילי כהן, שהתחרתה באותה קטגוריה והרגילה אותנו להצלחות בחודשים האחרונים, איכזבה עם הפסד למיסאטו נקאמורה היפנית באיפון.

אצל הגברים, טומי ארשנסקי (60 ק"ג) החל את התחרות בסיבוב השני ונכנע בו לסאבה קראקיזידי הרוסי בווזארי. גולן פולק הפסיד באותו סיבוב לאנזאור ארדנוב הרוסי באיפון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully