וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: לוטם זינו נפצע וצפוי להיעדר כחצי שנה

11.7.2014 / 18:43

כשבוע אחרי החתימה בתון השוויצרית, הקשר הצעיר נפגע בצורה קשה באימון וככל הנראה סובל מקרע ברצועות הברך

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ביש מזל. לוטם זינו, מימין, עם סוכנו אדם קידן/מערכת וואלה!, צילום מסך

ביש מזל ללוטם זינו: הקשר שעבר לפני כשבוע מהפועל באר שבע לפ.צ. תון השוויצרית ותכנן לפתוח את הקריירה שלו באירופה, נפצע באימון הקבוצה הבוקר (שישי) וקיים חשש גדול לקרע ברצועות הברך.

האירוע התרחש במהלך האימון, כאשר אחד משחקני הקבוצה פגע בזינו בצורה ברוטאלית. הקשר קיבל טיפול ראשוני במקום ואז פונה לבית חולים מקומי, כשעל פי ההערכות הראשוניות הוא צפוי להיעדר כחצי שנה מהמגרשים.

כזכור, רק ביום חמישי שעבר השלים זינו את המעבר לקבוצה שסיימה את העונה הקודמת במקום השישי בשוויץ. תון העניקה לקשר בן ה-22 חוזה לארבע שנים אחרי שנפרד מבאר שבע, אך כעת תצטרך לחכות שיעבור את תקופת השיקום כדי ליהנות משירותיו.

סוכנו אדם קידן מסר בתגובה: "שוחחתי עם לוטם והוא מאוד מבואס. זה הדבר האחרון שציפינו שיקרה, דווקא אחרי שהוא נכנס לעניינים ברגל ימין ותורגל להרכב למשחק הכנה לפני הליגה. כרגע הכי חשוב זה להסתכל קדימה ולחשוב חיובי. שחקנים גדולים ממנו עברו את זה. דיברתי עם ראשי תון והם יאפשרו לו לבחור אם לעשות את הניתוח בשוויץ או בארץ. נקווה לטוב".

* סלטיק סיימה את מחנה האימונים שלה באוסטריה ללא הפסד, כשנפרדה ב-0:0 מדוקלה פראג הצ'כית. בירם כיאל פתח בהרכב במשחק האימון והוחלף בדקה ה-70 על ידי ניר ביטון.

* מונס דאבור פתח בהרכב גראסהופרס ושיחק מחצית אחת בהפסד 2:0 של קבוצתו השוויצרית לספרטק מוסקבה.

* אלירן עטר שיחק במחצית השנייה במשחק האימון של ריימס הצרפתית, שהחלה את סדרת משחקי האימון שלה עם 0:0 מול יאנג בויז ברן משוויץ.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully