וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: ברנקו איליץ' חתם בפרטיזן בלגרד

הבלם שמחזיק בחוזה לעונה הבאה יחסוך לאדומים 1.6 מיליון שקל ברוטו. עמוס לוזון: "דמארי? דברים תלויים בהפועל ת"א"

המנהל המקצועי של הפועל תל אביב, איל ברקוביץ. ברני ארדוב
רצה לשמור על השחקנים. ברקוביץ'/ברני ארדוב

הפועל תל אביב, שאמורה לארח בשבוע הבא בבלומפילד את המשחק הראשון במסגרת הסיבוב השני של מוקדמות הליגה האירופית, תבקש כמו מכבי תל אביב להחליף את הביתיות עם עם היריבה הבאה, שתיקבע הערב אחרי הגומלין בין פיוניק הארמנית לאסטנה הקזחית. בשלב זה עדיין לא הועברה בקשה רשמית מהפועל תל אביב בגלל שרק היום תיקבע סופית יריבתה, אך אנשי המועדון כבר שוחחו עם גורמים בהתאחדות בישראל. בכל אופן, מחר אמור להתקיים דיון באופ"א לגבי כל משחקי הישראליות לאור המצב הביטחוני. לאחר הדיון תודיע אופ"א אם היא מאפשרת לקיים בשלב זה משחקים בישראל.

עמוס לוזון שמחזיק ב-50 אחוז מכרטיסו של עומר דמארי, טען היום (חמישי) שקיבל הצעה של 1.6 מיליון יורו החלוץ מאוסטריה וינה, שמוכנה להציע לשחקן כ-300 אלף יורו לעונה בחוזה לארבע שנים. "הדברים כרגע תלויים בהפועל תל אביב", אמר לוזון לוואלה! ספורט. "עשיתי את המיטב כדי להביא את ההצעה הכי טובה והפועל צריכה להחליט אם לשלרר את עומר או אם הם יכולים להביא הצעה טובה יותר ממקום אחר". עוד סיפר לוזון כי דאג שהאדומים יוכלו לנהל מגעים ישרים עם המנהל הספורטיבי של וינה. מהאדומים עדיין אין אישור רשמי שקיבלו את ההצעה של לוזון, אך הם מאשרים כי אכן עדכן אותם בפרטים הנ"ל.

ערן זהבי מכבי תל אביב מול ברנקו איליץ' הפועל תל אביב. ברני ארדוב
עוזב אחרי עונה אחת. איליץ'/ברני ארדוב

ובינתיים, מי שעזב את הקבוצה הוא הבלם ברנקו איליץ' שחתם היום לשנתיים בפרטיזן בלגרד הסרבית. איליץ' החזיק בחוזה גם לעונה הבאה בשורות האדומים, שיחסכו 1.6 מיליון שקל ברוטו עלות חוזהו. איליץ' אמר לאתר הרשמי של המועדון: "אני שמח להגיע לכאן, ירדה לי אבן מהלב. היו לי כמה בעיות במועדון הישראלי אבל עכשיו הכל מאחורי".

חרף ההכנות הלא מספקות של הפועל תל אביב לקראת הסיבוב המוקדם השני, היום (חמישי) החליט המנהל המקצועי, איל ברקוביץ' שלא לערוך את משחק האימון שתוכנן אחר הצהריים מול בני יהודה באצטדיון רמת גן. בהפועל תל אביב טוענים כי המשחק בוטל בשל פציעות של בריאן חרסיסיץ' וליאור לוי והרצון של ברקוביץ' לא לסכן אותם או שחקנים אחרים בקבוצה ולא בשל המצב הביטחוני השורר באזור המרכז.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
רועי גורדנה שחקן הפועל תל אביב לפני עופר ורטה שחקן מ.ס. אשדוד. ברני ארדוב
נשלח לבאר שבע במטרה לכסות חלק מהגרעון. גורדנה/ברני ארדוב

היום הצטרפו לאימוני הקבוצה לוקאס מצ'אדו דוארטו ופאולו סזאר דה סילבה מרטינס. שני הברזילאיים שנחתו בארץ הם בלמים שהובאו על ידי האיש החזק במועדון, עידו חג'ג'. השניים יבחנו בקבוצה בשבוע הקרוב ואם אחד מהם ירשים הוא יוחתם.

עד כה נרכשו כ-3,000 מנויים על ידי אוהדי הפועל תל אביב לעונת המשחקים הקרובה. הנהלת המועדון הודיעה כי שמירת המנויים לאוהדים שרכשו מנוי בעונה שעברה תסתיים מחר וכל המנויים שיישארו יהיו פתוחים לקהל הרחב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully