וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורעף: ראול לוסאנו עשוי לאמן את הנבחרת

10.7.2014 / 12:22

הארגנטינאי שב-2006 זכה במקום השני באליפות העולם עם פולין עשוי להתמנות. אריאל כצנלסון עובר ממכבי ת"א למטה אשר/עכו

ראול לוסאנו מאמן כדורעף ארגנטינאי. AP
ניסיון עשיר. ראול לוסאנו/AP

מאמן הכדורעף הארגנטינאי ראול לוסאנו, שהגיע לביקור בישראל על פי הזמנת איגוד הכדורעף, השאיר רושם חיובי, והוא עשוי להתמנות למאמן נבחרת ישראל לגברים.

לוסאנו (57) החל את קריירת האימון בארגנטינה בה שיחק כמוסר. לאחר שאימן נוער במשך שבע שנים, הוא עבר בשנת 1981 לאמן בוגרים. לאחר תקופה במולדתו, הוא אימן במשך 11 שנה בליגה האיטלקית, כולל בקבוצות הפאר מאצ'רטה, איתה זכתה באליפות ב 2001 וגם בסיסלי טרוויזו. עוד קודם לכן הוא זכה עם מילאנו וולי בגביע המחזיקות האירופי (1993) ובגביע העולם למועדונים.

לוסאנו צבר ניסיון רב בתחום הנבחרות. הוא אימן את ספרד במשך שתי קדנציות במהלך שנות התשעים ולאחרונה, עד לפני שלוש שנים, אימן את נבחרת גרמניה שעשתה פריצת דרך מרשימה. את ההישג המרשים ביותר הוא קבע עם נבחרת פולין שסיימה במקום השני את אליפות העולם ב-2006.

"מדובר במאמן מוערך מאוד, אדם נעים המאמין בדרך עבודה שיתופית", אמר מנכ"ל איגוד הכדורעף, יניב נוימן לאתר איגוד הכדורעף. "באיגוד הכדורעף ישנה כוונה לחזק את כדורעף הגברים ואת נבחרת הגברים דרך התשתיות וזו גם תפיסת העולם של ראול לוסאנו. לדבריו, העבודה נעשית לאורך השנה דרך תשתיות הענף בעבודה מול שחקנים צעירים וקידומם, זאת בזמן שהליגה משוחקת. עם סיום הליגה נכנסת הנבחרת לאימונים משותפים ולפעילות שוטפת. נכון לעכשיו, התרשמנו מהאיש ובאיגוד פועלים לגיוס משאבים לצורך החתמתו וצירופו לכדורעף הישראלי. אנו עושים זאת באמצעות פנייה לגופי הספורט השונים בתקווה לממש את האפשרות ולקדם את הענף".

בתוך כך, בעקבות המצב הביטחוני, בוטלו משחקי ליגות החופים שהיו מתוכננים להתקיים היום בחוף ארנה ובחוף פולג לבוגרים ולנוער.

אריאל כצנלסון עובר לאלופה מטה אשר/עכו

בתוך כך, המוסר אריאל כצנלסון מצטרף לאלופה הפועל מטה אשר/עכו אחרי שנה אחת בלבד אצל מכבי תל אביב. שחקן נבחרת ישראל ישתף פעולה מחדש עם נעם כץ שאיתו הספיק לזכות בדאבל לפני שנתיים.

כץ אמר היום: "בהתחלה התקיימו בעיות בחוזה שלו מול מכבי תל אביב והוא פתר אותן, וחזר אלינו אחרי שנה אחת. זה היה טבעי שנשתף פעולה כי את שנת הפריצה הוא עשה אצלנו. הוא שחקן מוכשר וצעיר שמתאים לרוח המועדון".

בעקבות צירופו של כצנלסון, הושלמה מכסת הישראלים של האלופה שתשתתף בעונה הבאה בגביע האתגר ותחל את דרכה בחודש נובמבר. בנוסף, מטה אשר/עכו הגיעה לסיכום עם הברזילאי דוס סנטוס שימשיך עונה נוספת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully