וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קופמן: "אליפות ישראל מתקיימת כרגיל, זו המציאות שלנו"

10.7.2014 / 11:56

יו"ר איגוד האתלטיקה לקראת האליפות בשבוע הבא. דורית נאור שתפרוש: "תחושה קשה". שחף: "אני יודעת שיש לי הרבה מה לתת"

מסיבת העיתונאים לקראת פתיחת אליפות ישראל באתלטיקה. ברני ארדוב
"האתלטים מכוונים לתאריך מסוים ולכן זה בעיה להזיז את התחרות"/ברני ארדוב

יריית הפתיחה לקראת אליפות ישראל באתלטיקה שתתקיים בשבוע הבא (רביעי וחמישי) באצטדיון הדר יוסף נורתה היום (חמישי) במשרדי הוועד האולימפי עם מסיבת העיתונאים לקראת האירוע. חרף המצב הבטחוני, החליטו ראשי האיגוד לקיים את האירוע כמתוכנן, והבהירו כי אם יהיו שינויים בהיערכות של פיקוד העורף, קיום התחרות תישקל מחדש.

יושב ראש האיגוד, דורון קופמן, אמר בנושא: "נכון להיום האליפות מתקיימת כרגיל ונקווה שמה שקורה בארץ לא ישפיע. זו הכנה לקראת אליפות אירופה ואני מקווה שכמה שיותר אתלטים ינצלו את ההזדמנות כדי לשבור את השיאים האישיים שלהם. אף אחד לא יכול להבטיח לנו כמה זמן זה יימשך. יש מגבלות של תאריכים וקיבלנו הנחיות ברורות מפיקוד העורף שניתן לקיים את האירוע".

קופמן התייחס גם לשאלה מה יקרה במצב של אזעקה, ואמר: "אם תהיה אזעקה, הצופים יצטרכו לרדת למטה ולהתכנס יחד עם האתלטים במרחב המוגן שנמצא מתחת ליציעים. זו המציאות שבה אנחנו חיים ואיתה אנו צריכים להתמודד".

המנהל המקצועי של האיגוד, רוגל נחום, אמר בנושא: "האתלטים מכוונים לתאריך מסוים ולכן זה בעיה להזיז את התחרות. השבוע הקרוב זה השבוע שבו מתקיימות התחרויות הלאומיות ומקצועית זו בעיה להזיז את התחרות מעבר לשבוע אחד".

יו"ר איגוד האתלטיקה דורון קופמן. ברני ארדוב
קשובים להנחיות פיקוד העורף. דורון קופמן/ברני ארדוב

למסיבת העיתונאים הגיעו הספורטאים הבולטים, בהם איתמר לוי, דימיטרי קרויטר, דורית נאור, אלן פרבר, אמרי פסיאדו, שני לנדן, יפעת זליקוביץ', אנסטסיה מוצ'קייב, מעיין שחף, אלכסנדרה לושקין, ריטה פוגבלוב, מאור סגד, דונלד סנפורד, מוקט פטנה, יוחאי הלוי, אסף מלכה ויוליה פושקרוב.

מי שעבורה תהיה זו תחרות מרגשת במיוחד היא שיאנית ואלופת ישראל בהטלת כידון, דורית נאור, שעבורה תהיה זו התחרות האחרונה. "כל פעם שאומרים לי שזו התחרות האחרונה, התחושה היא קשה", הודתה נאור. "הדמעות יורדות, אבל אני לגמרי שלמה עם עצמי. הסיבה שאני פורשת היא שהגוף כבר לא עומד בזה, קשה לי מאוד באימונים והפציעות לא מפסיקות. כיף לי מאוד, אבל אני נכנעת. השאיפה שלי היא לפתח את מטילי הכידון בארץ". בהקשר הזה סיפר קופמן כי החלו מגעים ראשונים עם נאור לשלבה באיגוד.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
אלופת ישראל בהטלת כידון דורית נאור. ברני ארדוב
נפרדת בדמעות. דורית נאור/ברני ארדוב

אחת התחרויות המעניינות ביותר תהיה הקרב ל-100 מטר בין האלוף המכהן אסף מלכה לבין אמרי פסיאדו הצעיר, שעבורו תהיה זו האליפות השנייה בלבד. פרסיאדו הנרגש שגבר השבוע על מלכה וקבע שיא אישי מרשים של 10.54 שניות אמר: "אני מרגיש את הציפיות הרבות ואני מקווה לא לאכזב". מלכה הוסיף בחיוך: "אני חושב שההפסד לאמרי הגיע בדיוק בזמן. אמרי מתקדם ויש פייט יפה. אני מתרגש מאוד, טוב שיש מי שנושף בעורפך, ובכל זאת אני יודע שהכול תלוי רק בי".

מעיין שחף שתנסה לשבור את שיאה האישי והישראלי באצטדיון שעומד על 1.92 מטר סיפרה על ההתקדמות הגדולה שעשתה השנה, ואמרה: "מהשנה שעברה יכולנו לעשות הכנה ארוכה יותר ולכן גם ויתרתי על עונת החורף כדי להגיע לפיק בתקופה הזו. מההתחלה אמרתי שהמטרה שלי זו אליפות אירופה. כשההכנה ארוכה יותר, יש זמן לעבוד על דברים. בכל שנה יש שיפור ביכולת, ואני יודעת שיש לי הרבה מה לתת. שבירת השיא קרובה מאוד, וכשזה יבוא, זה יבוא".

אסף מלכה ספרינטר ישראלי. ברני ארדוב
יהיה לו פייט. אסף מלכה/ברני ארדוב

הקופץ לגובה, דימיטרי קרויטר, התייחס לעובדה שבניגוד לשנים הקודמות, הפעם הוא מגיע דווקא כשאור הזרקורים לא מופנה לעברו: "אני יותר אוהב להיות בצל וכשאין ממני ציפיות, אני דווקא יכול להפתיע. הייתה לי פציעה שהציקה לי. למזלי היא נפתרה ואני חוזר לכושר. אני מאמין שאני יכול לקפוץ טוב ולהגיע מוכן לאליפות אירופה".

הקופץ לגובה מעין שחף (ימין). ברני ארדוב
"כשזה יבוא, זה יבוא". מעין שחף/ברני ארדוב
קופץ לגובה דימה קרויטר באליפות ישראל באתלטיקה. קובי אליהו
ינסה להגיע מוכן לאליפות אירופה. דימיטרי קרויטר/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully