וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי טביב: "להפועל ת"א יש קשרים בתקשורת ובכל מקום"

9.7.2014 / 14:23

בקשתו של הבעלים של בית"ר ירושלים להישלח לתסקיר מבחן נדחתה. התפרץ בבית המשפט: "לא עשיתי כלום ולא הוכח כלום"

צילום ועריכה: קובי אליהו

הבעלים של בית"ר ירושלים, אלי טביב, הגיע היום (רביעי) בצהריים לבית המשפט, לשלב הטיעונים לעונש לאחר שהורשע יחד עם מאבטחו בהכאת הנער גיא חסין ובשיבוש הליכי חקירה. הפרקליטות ביקשה לשלוח את טביב והמאבטח לעבודות שירות, בעוד עורך דינו, ציון אמיר, ביקש שהוא יישלח לתסקיר מבחן.

בקשתו של אמיר נדחתה וביציאה מבית המשפט הוא היה נסער ואמר: "נזרק רימון רסס שיכול היה להרוג את הילדים שלי ואותי, אבל המשטרה לא עשתה כלום ולא עצרה אף בן אדם. זה נותן לגיטימציה להטריד אנשים לעתיד לבוא לבתים של אנשים וזה מה שיהיה. התפרצתי במשפט כי לא עשיתי כלום ולא הוכח שום דבר. אתם יודעים כמה פעמים התקשרתי למשטרה מדי יום והם לא באו? הילדים שלי נבהלו מהרימונים מהצעקות והקללות באמצע הלילה המשטרה לא עשתה כלום אבל בגלל שאני בן אדם מוכר היה קל לבוא ולפגוע בי. מה לעשות? זאת הפועל תל אביב ויש להם קשרים בתקשורת ובכל מקום".

עוד לפני כן, במהלך הדיון טביב צעק לעבר נציגת הפרקליטות מוריה גרין: "תפסיקו עם זה. אם הרימון היה מתפוצץ והייתי מת, אז היית מדברת? מה שאת עושה זה לגיטימציה לאלימות, כי אם הרימון היה מתפוצץ לא הייתי בחיים היום. מה היה קורה אם הילד שלי היה מת, מה היית אז אומרת? בושה וחרפה. עברתי גיהנום מצד אוהדי הפועל תל אביב וכל המשפחה שלי סבלה והייתה בסכנה חודשים ארוכים. אני לא מאמין שאני בכלל נמצא כאן, כי מי שהיה צריך להאשים זה את הנער ולא אותי. אני נלחמתי באלימות ובסוף אני משלם על זה".

התובעת גרין אמרה: "הוא לא הביע חרטה ומעולם לא הודה במעשה ומבחינתנו אין לזה מקום. אני לא מתעלמת מהגיהנום שעבר עליו מצד אוהדי הפועל תל אביב, אך תסקיר מבחן שמור לכאלה שהביעו חרטה ולקחו אחריות על המעשים שלהם וזה לא המקרה הזה".

אלי טביב בעלים של בית"ר ירושלים מגיע לבית המשפט. ברני ארדוב
הבעלים של בית"ר זועם על הרשאתו/ברני ארדוב

בצד המקצועי, טביב אישר אמש את כל דרישותיו של הקשר הברזילאי קלאודמיר והיום תוגש לשחקן הצעה רשמית לחתימה. בבית"ר ירושלים חוששים כי עקב המצב הביטחוני השחקן יסרב להגיע לישראל. המאמן מנחם קורצקי לא מצרף שחקנים נוספים כרגע והחליט כי ישלים את הפאזל רק לאחר שיסגור את נושא הקשר האחורי. השוער בוריס קליימן צפוי לחתום על חוזהו עד סוף השבוע ולהתחיל להתאמן עם הקבוצה בשבוע הבא. מחר תערוך הקבוצה משחק אימון נגד מכבי נתניה, משחק שישודר בוואלה! ספורט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully