וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"למה מכבי תל אביב לא תומכת בנבחרת ישראל?"

9.7.2014 / 10:04

סוכנו של אלכס טיוס מפנה אצבע מאשימה: "אם מכבי תל אביב תיתן לו זמן הוא ישחק בנבחרת, אבל היא זו שמקשה"

אלכס טיוס שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
"מכבי תל אביב מקשה". טיוס/ברני ארדוב

נבחרת ישראל אמנם התחילה את אימוניה לקראת מוקדמות אליפות אירופה, אולם רוב תשומת הלב מופנית היום (רביעי) לשאלת הגעתו של אלכס טיוס. בנבחרת אף שוקלים לשלוח מכתב התראה על העמדה לדין לטיוס, אם יחליט לא להגיע.

"אלכס שיחק עבור הנבחרת הלאומית בשנתיים האחרונות, הוא מוכן לשחק שוב עבור הנבחרת", אומר האפי וולטרס, סוכנו של טיוס. "בחודש יוני הגעתי לישראל ונפגשתי עם היו"ר החדש של האיגוד והמאמן ארז אדלשטיין, הסברתי להם בפגישה שאלכס לא היה בבית שלו עם המשפחה כמעט שלוש שנים, והוא צריך להיות עם המשפחה, לערוך בחינות חשובות לסיום הלימודים שלו, וגם לתת לגוף שלו זמן התאוששות. אלכס טיוס נמצא בבית כמה שבועות ורוצה לשוב ב-15 ואחר כך הוא צריך שבועיים לעשות את הדברים שהוא צריך עם הלימודים והמשפחה", מסביר וולטרס.

שחקן מכבי תל אביב דייויד בלו אחרי זכייתו בשחקן השישי של העונה. קובי אליהו
"בלו שיחק פעמיים בנבחרת, אלכס שלוש"/קובי אליהו

נציגו של טיוס מפנה אצבע מאשימה כלפי מכבי תל אביב: "בנבחרת אמרו לנו שישוחחו עם מכבי וזו לא אמורה להיות בעיה. מכבי לא נותנת לו את הזמן הזה, הם רוצים שהוא יגיע לאימונים בספטמבר, אבל אחרי הקמפיין אלכס יהיה בכושר מצוין יותר מכולם, כי הוא יתאמן עם הנבחרת. אז אם הוא יצטרף מאוחר יותר לא תהיה לו בעיה של כושר. לכן אם מכבי תיתן לו את הזמן שהוא צריך, אלכס ישחק עבור הנבחרת. זה תלוי במכבי, אם הוא לא יקבל את זמן המנוחה הוא לא ישחק עבור הנבחרת כי הוא צריך את הזמן ולעשות את כל הדברים שהוא חייב. להיות עם המשפחה ולהשלים את הלימודים. לפני שבוע אלכס שיגר מייל לאנשי הנבחרת ואמר להם שהוא לא יגיע כי מכבי לא נותנים לו את הזמן. עד עכשיו אף אחד במכבי לא יצר איתי קשר או ענו לי על כך. אם מכבי באמת רוצה שאלכס ישחק בנבחרת אז היא יכולה לפתור את הכל ממש בקלות ולתת לו את הזמן החשוב הזה של השבועיים לטפל במה שהוא צריך.

"למה מכבי לא תומכת בנבחרת הלאומית? הרי מכבי היא הקבוצה של המדינה, מכבי זכתה באליפות אירופה, אז למה לא להקל על כולם ולתת לאלכס לשחק? אני רואה את כל המאמרים על טיוס שפשוט לא נכונים. אם אלכס ישחק זו תהיה הפעם השלישית ברציפות. דייויד בלו שיחק פעמיים עבור הנבחרת ברציפות, אם ינצחו זו תהיה הפעם הרביעית ברציפות בנבחרת של טיוס. אלכס רוצה להגיע ולתרום, אז למה להקשות? שנתיים לא היה לו 'זמן לנשום', ככה זה כבר שלושה קייצים".

מה המצב שלו עם מכבי תל אביב? פרסמנו שאלכס ביקש שדרוג לשכר שלו ושיאריכו לו את החוזה לשלוש שנים.

"אלכס חתום על חוזה לעונה נוספת, אבל בחוזה בשכר הרבה פחות ממה שהוא יכול להרוויח ושווה בשוק, כי יש הרבה קבוצות שאוהבות את טיוס ברוסיה , בספרד ובכל מיני מקומות. הוא ישחק העונה במכבי תחת החוזה שלו ואז באופן טבעי יעזוב, דיברתי עם מכבי ואמרתי להם שאם הם אוהבים את טיוס ורוצים אותו הם צריכים להגיש לו הצעה וחוזה חדש, אבל לא קיבלתי הצעה כזאת".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully