וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב הפסידה להפועל עכו 1:0 במשחק אימון

האדומים החמיצו במחצית הראשונה וספגו מחמדי סליחי במחצית השנייה. חרסיסיץ' פתח כבלם. דומב: "הכנה טובה לאירופה"

מאמן הפועל תל אביב אסי דומב לצד המנהל המקצועי איל ברקוביץ'. יוסי ציפקיס
מוכנים לאירופה? דומב וברקוביץ'/יוסי ציפקיס

הפועל תל אביב הפסידה הערב (שלישי) 1:0 להפועל עכו במשחק אימון שנערך בחדרה. האדומים שעושים במחנה אימון בקיסריה נכנעו לשער בודד של חמדי סליחי בדקה ה-62. ביום חמישי הקבוצה תקיים הקבוצה משחק אימון נוסף, הפעם נגד בני יהודה.

הקבוצה של אסי דומב הציגה יכולת טובה במחצית הראשונה, אבל החמיצה מספר הזדמנויות קורצות בגלל חוסר ריכוז מול השער. במחצית השנייה המאמן ביצע כמות גדולה של שינויים, עכו נכנסה למשחק וחמדי סליחי כבש את השער היחיד במשחק בדקה ה-62.

האדומים למעשה ממשיכים להתכונן לסיבוב השני של מוקדמות הליגה האירופית, שם הם יפגשו את אסטנה הקזחית או פיוניק ירבאן הארמנית. אסטנה ניצחה במשחק הראשון 1:4 בחוץ והיא כנראה זו שתגיע לבלומפילד ביום חמישי הבא.

דומב אמר בסיום: "במחצית הראשונה שיחקנו טוב, בדיוק כמו שאנחנו רוצים. זו הכנה טובה לאירופה. בשלב הזה של העונה אי אפשר להגיע מוכן ב-100 אחוז. עושים תהליכים, המטרה כרגע היא להגיע טריים ובלי פצועים. עומר דמארי מאוד רוצה ומאוד שמח להיות בהפועל תל אביב. אנחנו מכינים את עצמנו ליום שהוא יעזוב, אבל רק לעתיד הרחוק".

חמדי סליחי הפועל עכו. אדריאן הרבשטיין
עלה מהספסל וכבש. סליחי/אדריאן הרבשטיין

הרכבים

הפועל תל אביב: דני עמוס, יורגן קולין, אוראל דגני, בריאן חרסיסיץ', אורי כהן, שי אבוטבול, לוקאס סאשה, גילי ורמוט, שון מלכה, שראל זגורי, עומר דמארי.

שותפו כמחליפים: ליאור לוי, אביב דדו, עומר פרץ, אברהם צ'קול, תום אלמדון, גל מלכה, פיליפ אבו מאנה.

הפועל עכו: דודו גורש, שניר משען, ברניסלב יובאנוביץ', אדי גוטליב, בן תורג'מן, יוסי דורה, עמית אמזלג, ז'וליאנו ספאדסיו, יובל אבידור, רז שטיין, אמיר האדז'יץ'.

שותפו כמחליפים: שי מימון, חמדי סליחי, שאדי שעבאן, אלירן סיימון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully