וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלוי: "ליבר מזיק לאיגוד", ליבר: "הוא הולך בדרך קודמיו"

8.7.2014 / 16:03

יו"ר איגוד הכדורסל פרסם מכתב שתוקף את התנהלות חבר האיגוד מסיעת עוז, שהגיב: "הוא לא התייחס לאף טענה שלי"

לא שקט באיגוד הכדורסל. היו"ר עמירם הלוי שלח היום (שלישי) מכתב לחברי ההנהלה בו כתב: "בימים האחרונים נמצאת תיבת המייל של חברי הנהלת האיגוד תחת מתקפה מצידו של חבר הנהלת האיגוד מר צבי ליבר מסיעת עוז. בעשרות מיילים תוקף מר ליבר ללא הפסקה את בעלי התפקידים באיגוד, ומסב לו ולענף כולו נזק שספק אם יהיה ניתן לתקן בעתיד".

יו"ר איגוד הכדורסל עמירם הלוי. ברני ארדוב
"מוזר שבימים אלו מעסיק מר ליבר את המשטרה בנושאים אלו". עמירם הלוי/ברני ארדוב

בהמשך כתב הלוי: "לשיאו הגיע מר ליבר אתמול כשהגיש תלונה למשטרת ישראל כנגד בעלי תפקידים באיגוד על כך שלא נתנו לו לכאורה אפשרות לעיין במסמכים הנוגעים לשכרו של היועץ המשפטי לאיגוד. לא רק שמר ליבר עיין במסמכים, הוא גם צילם אותם בניגוד לעמדתו של בית הדין העליון של האיגוד. מוזר בעינינו שבימים אלו, שמדינת ישראל נמצאת תחת מתקפה של אלו המנסים לפגוע באזרחיה, מעסיק מר ליבר את משטרת ישראל בנושאים מעין אלו".

עוד תקף ואמר היו"ר: "הוא לא בוחל בשום דרך כדי להסב נזק לאיגוד, שולח מכתבים לשרת הספורט וראש מנהל הספורט, לרשם העמותות והתאגידים וכל זה כדי לנסות לפגוע ביועץ המשפטי שהרחיק מהאיגוד את חבר סיעתו שאול אייזנברג, הגיש תביעת דיבה כנגד ראש סיעתו צבי שרף ועושה לילות כימים כדי להגן על האיגוד נגד אלו המנסים להחריבו מבפנים". למכתב הוסיף היו"ר תמונה שעלתה, לטענתו על ידי ליבר, בעמוד הפייסבוק שלו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ליבר כבר התנצל: תמונת הפח שעלתה בדף הפייסבוק של ליבר/מערכת וואלה!, צילום מסך

ליבר אמר בתגובה לדברים: "צר לי שיו"ר האיגוד לא התייחס לאף טענה ספציפית שהעלנו. ניתן למוסדות המתאימים שיבדקו ויסיקו את המסקנות. חבל שעמירם הלוי, שהצטייר בעיני כאדם ישר והגון, ממשיך ללכת בדרך שהלכו קודמיו וטוב שיזכור איפה הם סיימו. לגבי התמונה של הפח - כבר ממזמן שלחתי התנצלות לחברי האיגוד. אני יודע מתי להתנצל וחבל שהאחרים לא יודעים, ואשמח אם יו"ר האיגוד יגיב לטענות שלי שהיועץ המשפטי קיבל לדעתי שלא כדין מאות אלפי שקלים. אני לא מתכוון לוותר על כך שהעניין ייבדק לעומקו".

שאול איזנברג אמר בתגובה לדברים: "ההתנהלות של היועץ המשפטי בעניין שלי היא השחיתות בהתגלמותה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully