וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: גליינור פלט לא ימשיך

8.7.2014 / 18:47

לוואלה! ספורט נודע כי החלוץ הפעיל סעיף המאפשר לו לעזוב תמורת 25 אלף יורו. במועדון הגיבו: "הוא יעזוב את המחנה". באר שבע הפסידה 1:0 ללגיה ורשה במשחק אימון

גליינור פלט הפועל באר שבע. ברני ארדוב
אבידה לבאר שבע. פלט/ברני ארדוב

אבידה להפועל באר שבע: חלוץ הקבוצה גליינור פלט הודיע היום (שלישי) לראשי המועדון כי הוא לא ימשיך בקבוצה בעונה הבאה, זאת למרות החוזה הגבוה בו הוא מחזיק, 270 אלף יורו. לוואלה! ספורט נודע כי השחקן מחזיק בהצעה מליגה בכירה יותר, כנראה בלגיה ובנוסף אינו מרוצה מהמצב הביטחוני בישראל.

לפני מספר חודשים פורסם בוואלה! ספורט כי פלט מחזיק באופציה לפיה יוכל להשתחרר מהמועדון תמורת פיצוי של 25 אלף יורו וכעת הוא בחר לממש את האופציה. בבאר שבע קיבלו את הידיעה בהפתעה וכעת הם צריכים להחליט האם להסתמך על דובב גבאי, שלומי ארבייטמן ויוסף אבו לאבן או להתחזק בחלוץ נוסף.

מיד לאחר הפרסום הוציאה הנהלת הפועל באר שבע הודעה רשמית: "סוכנו של פלט הודיע למועדון כי השחקן החליט לממש את אופציית היציאה מהחוזה. פלט לא ייצא עם הקבוצה למשחק הערב בורשה ויעזוב את המחנה".

אזעקות באמצע אימון אשדוד: ”אנחנו כבר רגילים”

מאמן הפועל באר שבע אלישע לוי. קובי אליהו
רוצה עוד שחקן. לוי/קובי אליהו

בהפועל באר שבע מאמינים שעסקת קובי מויאל עשויה לצאת לפועל עוד השבוע. בקרוב מאוד אמורה להיערך שיחה עם שחקנה של שריף טירספול בעונה החולפת, שזומן לאחרונה לסגל הנבחרת, במטרה לנסות ולגשר על הפערים בין הצדדים. "יש סיכוי של 50 אחוז שעסקת קובי מויאל תצא לפועל", אישר אמש גורם במועדון.

גם אם מויאל יגיע, אלישע לוי ינסה לצרף בכל זאת שחקן נוסף במרכז הקישור. "אין קשר לפיצוץ עם קליג'ורי, מויאל שחקן אחורי והכוונה היא לצרף זר בעמדת קדמית יותר", הבהירו במועדון. בבאר שבע לא לחוצים לסגור את עסקת מויאל דווקא לפני מועד הרישום לליגה האירופית ויוכלו לרשום אותו גם אחרי יום חמישי, לסיבוב השני, בהנחה שיעפילו אליו.

אתמול פנתה הקבוצה רשמית גם לניקולה מיטרוביץ', שחלה התקדמות מסוימת בעניין שחרורו ממכבי תל אביב. מיטרוביץ' ביקש מהצהובים, שחזרו לארץ, שלא לחתום על סעיף המחיב אותו לשחק בקבוצה מחוץ לישראל. על מועמדותם של השניים לקבוצה פורסם בוואלה! ספורט. במקביל, באר שבע בודקת גם אופציית קשר זר. אם מיטרוביץ' לא יגיע, יוחתם שחקן בעמדה קדמית יותר.

הדברים אמורים גם לגבי מאור מליקסון, שכרגע אין כל ספק לגבי קיום העסקה עמו. מליקסון אמור לעבור בכל מקרה לבאר שבע, והשאלה לגבי מועד רישומו לליגה האירופית היא נפרדת לחלוטין. "מאור ישחק בבאר שבע בכל מקרה, אבל אנחנו מקווים לרשום אותו למשחק נגד ספליט משום שחשוב מאוד קודם לעבור שלב".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
קובי מויאל נבחרת ישראל. ברני ארדוב
בבאר שבע מאמינים שהוא יגיע. מויאל/ברני ארדוב

כפי שפורסם אתמול בוואלה! ספורט, עסקת העברת הקשר מרקו קליג'ורי בוטלה בשל שתי סיבות מרכזיות שקשורות זו בזו: הראשונה, המצב הבטחוני. השנייה, סעיף שביקש להכניס לחוזה לפיו יוכל לעזוב את המועדון בינואר.

אחד השחקנים אמר אתמול: "אין ספק שהשחקן רצה להכניס את הסעיף הזה בגלל המצב הבטחוני. אם הוא היה מגיע לשחק בתל אביב, הוא לא היה מבקש לעגן סעיף כזה". במועדון אמרו: "אין לנו כוונה להתפשר על שחקנים. נמצא שחקן טוב יותר בעמדה הזאת". שני שחקנים שהוזכרו כמועמדים הם ניקולה מיטרוביץ' ורועי גורדנה, בהנחה שהמשא ומתן של הקשר עם הפועל תל אביב יעלה על שרטון כמובן.

במועדון מתעדכנים כל העת במצב המתרחש בדרום. "לבנו נמצא עם תושבי הדרום. אנחנו מקווים שהשקט יחזור כמה שיותר מהר לעיר", אמרו. המנכ"ל אסי רחמים שוהה בארץ וממתין לחזרת הקבוצה מהמחנה בעוד יומיים. הקבוצה הפסידה 1:0 ללגיה ורשה במשחק אימון שנעל את המחנה. בשני המשחקים הראשונים רשמה הקבוצה הצלחה חלקית, כשהפסידה 1:0 לז'לגיריס וילנה וניצחה באותה תוצאה את מחזיקת הגביע הפולני, זבישה בידגושץ'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully