וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים: דילייגרו מועמד, חרוש וקוקיה מונו

7.7.2014 / 13:03

הפורוורד היהודי-אמריקאי (26, 2.04) עשוי לקבל אזרחות. עוזרי המאמן חתמו, כפי שפורסם בוואלה! ספורט: "צוות מגוון ורעב"

שעות ספורות לאחר הפרסום בוואלה! ספורט, הודיעה היום (שני) הפועל ירושלים על מינויים של מתן חרוש ואורי קוקיה לעוזריו של דני פרנקו. בהודעת המועדון החמיא פרנקו לשניים: "אני שמח שבנינו בזמן קצר צוות מקצועי, מגוון, רעב להצלחה ובעל זיקה ישירה למועדון ולעיר. נפעל יחד על מנת לבנות בהפועל את הקבוצה הטובה ביותר במסגרת היכולות".

לידיעה הראשונית על הסיכום בין ירושלים לחרוש וקוקיה

שחקן הפועל ירושלים רביב לימונד עם עוזר המאמן אורי קוקיה. קובי אליהו
"מבחינתי לא הייתה יכולה להיות סיטואציה טובה יותר". אורי קוקיה/קובי אליהו

חרוש אמר: "זה כבוד גדול עבורי לחזור להפועל ירושלים, מקום בו אימנתי שנים רבות מקבוצות הנוער ועד לבוגרים. מבחינתי מדובר באתגר גדול ואני דרוך ומוכן לקראתו. אני גאה ונרגש לעבוד יחד עם דני פרנקו אותו אני מעריך מאוד. את אורי קוקיה היכרתי עוד בתקופתו כשחקן בקבוצה שלי ב2009 ומאז שמרנו על קשר חברי ואני שמח שאנחנו בצוות אחד."

קוקיה הוסיף: "אני יותר משמח לחזור להפועל ירושלים, מקום שהיה לי לבית שנים רבות. לא פשוט אחרי כל כך הרבה שנים של משחק פעיל להחליט לפרוש ולעבור לצד השני של הקווים, אבל מבחינתי לא הייתה יכולה להיות סיטואציה טובה יותר מאשר זו. אני מודה לגיא הראל ולדני פרנקו על ההזדמנות הזו ואני כבר כולי ציפיה לקראת האתגרים הצפויים בעונה הקרובה. אני בטוח שכולנו, יחד עם האוהדים המיוחדים בירושלים נעשה את המקסימום שתהיה קבוצה שתהווה גאווה לעיר ירושלים".

דיין דילייגרו במדי מכללת ניו המפשייר. AP
גם מכבי תל אביב גיששה. דיין דילייגרו/AP

בתוך כך, לוואלה! ספורט נודע כי ירושלים בודקת את האפשרות לצרף את דיין דילייגרו. הפורוורד היהודי-אמריקאי (26, 2.04) , שמחזיק באזרחות איטלקית, עשוי לקבל אזרחות ישראלית, וגם מכבי תל אביב ערכה בדיקות ראשוניות לגביו. דילייגרו הוא בוגר מכללת ניו המפשייר, במדיה רשם 8.8 נקודות ו-8.3 ריבאונדים בעונתו האחרונה ב-2011. הוא אף נכלל בסגל ארצות הברית למכביה ב-2009, שם גילו בו עניין מספר קבוצות ישראליות. עם סיום לימודיו בקולג' הוא הוזכר כמועמד להצטרף למכבי חיפה, אבל בחר באיטליה, שם הוא לא נחשב לזר.

בעונת 2011-2012 שיחק באוסטוני מתחתית הליגה האיטלקית השנייה, אולם יכולתו הגבוהה הקנתה לו חוזה בעונה שלאחר מכן בססארי מהליגה הבכירה. דילייגרו מיעט לשחק בשורות הקבוצות מסרדיניה וסיים את העונה עם ממוצעים של 2.2 נקודות ו-1.7 ריבאונדים ב-7.9 דקות בלבד למשחק בליגה האיטלקית. בעונה החולפת שב לליגה האיטלקית השנייה, הפעם למדי טריאסטה, וסיים את העונה עם סטטיסטיקה משופרת (12.2 נקודות ו-8.4 ריבאונדים למשחק).

צפו בביצועיו של דילייגרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully