וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל עכו: לשונו של השוער ירדן קרישטול צנחה באימון

השוער הצעיר ספג מכה במהלך תיקול ואיבד את ההכרה. הוא טופל על ידי אנשי הקבוצה: "הייתה פה פאניקה גדולה"

אלון חרזי מאמן הפועל עכו. אדריאן הרבשטיין
הגיע ראשון לעזור לקרישטול/אדריאן הרבשטיין

אימון הבוקר של הפועל עכו כמעט הסתיים בצורה טרגית. שוער המשנה של הקבוצה, ירדן קרישטול, נפגע בראשו במהלך תיקול חריף עם אחד השחקנים, לסתו ננעלה ולשונו צנחה. דקות של חרדה עברו לאחר התיקול, כאשר על פי עדויות, קרישטול קיבל חבטה חזקה לראשו ואיבד את ההכרה.

אנשי הקבוצה חששו כי קרישטול בלע את לשונו ובתוך מספר שניות קיבל השוער עזרה מהמאמן, אלון חרזי ומצוות הפיזיותרפיסטים של הקבוצה, שהצליחו לחלץ את לשונו של השוער ולפלס לו נתיב אספקת אוויר.

"הייתה פה פאניקה גדולה", אמר אלון זיו, מנהל הקבוצה, "מזל שכולם פה הגיבו מהר מאוד לאירוע וטיפלו בירדן. זה יכול היה להסתיים בטרגדיה. אני שמח שהכול בסדר וירדן יחזור לאימונים בימים הקרובים".

אחרי שהסתיים האירוע אנשי הקבוצה הזמינו אמבולנס, שפינה את השוער הצעיר לבית חולים נהריה. קרישטול עבר בדיקות שקבעו כי אין לו נזק ממשי והוא שוחרר לביתו.

מחר תערוך הפועל עכו את מסיבת העיתונאים הרשמית הראשונה של הקבוצה, בנוכחות ראש העיר ובעלי תפקידים אחרים בעירייה. אחרי מהפך לא קטן שעבר על הקבוצה, גם מבחינה מקצועית וגם ניהולית, תציג עכו את כל בעלי התפקידים החדשים בקבוצה ואת הסגל המתגבש לקראת העונה הבאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully