וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ב"ש: מליקסון עבר בדיקות. ירוויח כ-260 אלף ד'

6.7.2014 / 13:15

קשר ולנסיין צפוי לחתום ל-4 שנים לאחר השחרור מולנסיין. גורם על בוזגלו: "לא היה ספק שיחתום". קליגיורי נחת בארץ

שחקן נבחרת ישראל, מאור מליקסון. ברני ארדוב
מגיע לבאר שבע. מליקסון/ברני ארדוב

אחרי שנחת בסוף השבוע בפולין, מאור מליקסון ממתין לשחרורו מולנסיין הצרפתית. הקשר סיכם את תנאיו בהפועל באר שבע בפגישה עם הבעלים אלונה ברקת. מליקסון צפוי לחתום לארבע שנים, ולא לשלוש כפי שנראה היה תחילה. הוא ישתכר כ-260 אלף דולר בעונה, פחות משיאני השכר בקבוצה, אך יקבל חוזה ארוך יותר, שיאפשר לו לסיים את הקריירה במועדון. באר שבע ממשיכה לנהל מגעים עם קובי מויאל וניקולה מיטרוביץ', אם כי הקשר הסרבי טרם הגיע לסיכום על התרת חוזהו במכבי תל אביב.

במועדון התייחסו גם לפרסום בוואלה! ספורט על הסיכום החדש עם מאור בוזגלו. "לרגע לא היה ספק שמאור יישאר איתנו ויחתום על חוזה חדש", אמר גורם במועדון. "מאור שחקן מצוין ועובדה שהוא חזר לשיאו דווקא במועדון הזה. נתנו לו ביטחון כלכלי ומצפים ממנו שימשיך להפגין יציבות כמו בעונה שעברה". הקפטן אליניב ברדה הוסיף: "אין שמח ממני לראות שמה שהתחיל להיבנות בבאר שבע ממשיך גם העונה. מאור נהדר ואיכותי וחשוב מאוד שהוא ממשיך איתנו שנים קדימה".

מאור בוזגלו שחקן הפועל באר שבע חוגג. ברני ארדוב
בבאר שבע מרוצים מכך שהוא ממשיך. בוזגלו/ברני ארדוב

באר שבע תשוב ממחנה האימונים בחמישי, כאשר יום קודם לכן היא תנעל את משחקי האימון שלה בהתמודדות מול לגיה ורשה. על פי הסיכום עם המנכ"ל אסי רחמים, המשחק יתקיים באצטדיונה הביתי של ורשה, ה"פפסי ארנה". בסוף השבוע הלינו שחקני הקבוצה על מצב משטח הדשא הסמוך למלון. חלק מהמגרש סבל מהצפה והדשא, לטענתם, היה גבוה והקשה על קיום האימון.

הקשר מרקו קלגיורי, שהרשים במחנה האימון, נחת בישראל לצורך משא ומתן ובדיקות רפואיות. בבאר שבע אישרו כי אלישע לוי התרשם מהשחקן וייתכן מאוד שיחתום על חוזה בקרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully