וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין: חודש המשא ומתן עם חסן אבו זייד

6.7.2014 / 11:33

הקשר עדיין לא סיכם במכבי פתח תקוה ועשוי להעדיף את הקבוצה של גיא לוי. פפאדופולוס סיכם עקרונית וינחת בימים הקרובים

בני סכנין חידשה את המשא ומתן עם חסן אבו זייד, והוא עשוי בסופו של דבר להגיע לקבוצה לאחר שבין הצדדים נערכו כמה שיחות בימים האחרונים. כזכור, אבו זייד נמצא במשא ומתן מתקדם עם מכבי פתח תקוה אך העובדה שעדיין לא סיכם במדי הקבוצה ממלאבס הביא את ראשי סכנין לחדש את המגעים עימו. בשלב זה עדיין קיימים פערים בין סכנין לאבו זייד אך במועדון מקווים שהקשר יגיע בסופו של דבר להבנות ויעדיף את סכנין על פתח תקוה.

חסן אבו זייד שחקן הפועל ניר רמת השרון. ברני ארדוב
יעדיף את סכנין? חסן אבו זייד/ברני ארדוב

במקביל בקבוצה סיכמו עקרונית עם הקשר היווני יאניס פפאדופולוס והוא צפוי לנחות בימים הקרובים בארץ ולסגור רשמית את חוזהו. פפאדופולוס מוערך מאוד על ידי סכנין והם מאמינים שהוא יכול לשדרג מאוד את חוליית הקישור של הקבוצה. בנוסף, היום נחת בארץ החלוץ הניגרי הצעיר מקסימיליה אלוזי שייתאמן עם הקבוצה בימים הקרובים ואם ירשים צפוי להצטרף למועדון כשהמאמן גיא לוי יצטרך להחליט על כך לאחר שמרבית התנאים כבר נסגרו עם ראשי המועדון.

מי שככל הנראה לא יישאר בקבוצה הוא כריסטיאן הידאלגו ששוחח בימים האחרונים עם ראשי המועדון ועם גיא לוי. בשלב זה הידאלגו לא צפוי להאריך את חוזהו ומרבית הסיכויים שלא יישאר בסכנין. כמו כן בקבוצה החליטו להחתים בשלב זה ארבעה זרים כדי להשאיר אפשרות לאחר מחנה האימונים ולפני תום מועד ההעברות בספטמבר לחזק את הקבוצה בזר נוסף בעמדה שיתבר שתזדקק לחיזוק.

  • עוד באותו נושא:
  • בני סכנין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully