וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרנקו: "רוצים להתמודד על כל תואר בארץ ולהגיע ליורוליג"

6.7.2014 / 12:26

ירושלים פתחה עונה במסיבת עיתונים בארנה, והציגה את מאמנה החדש: "יש פה בסיס טוב, אני בטוח שנהנה העונה"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"חשוב לי שהקבוצות שלי יהיו קבוצות לוחמות ומלוכדות, שיעבדו קשה כמוני". פרנקו/מערכת וואלה!, צילום מסך

הפועל ירושלים פתחה היום (ראשון) באופן רשמי את עונת 2014/15 במסיבת עיתונאים שנערכה בארנה החדשה בבירה, ובה הציגה את מאמנה החדש דני פרנקו ואת מטרותיה לעונה הקרובה, כולל ההשתלבות ביורוליג. תקציב הקבוצה מהעונה שעברה יגדל, ובין המועמדים להצטרף לסגל הנבנה נמצאים מורן רוט, בר טימור ויהונתן שולדבראנד. עם כולם מנהלת ירושלים משא ומתן. דיאור פישר, בו מעוניינת מכבי תל אביב, סומן אף הוא כמטרה.

דני פרנקו פתח את מסיבת העיתונאים ואמר: "אני מודה להנהלה ולבעלים של ירושלים על האמון שהביעו בי. אף פעם לא הייתי בן אדם של הצהרות מפוצצות, אבל אני יכול להבטיח להנהלה ולקהילה שמקיפה את המועדון, ולמדתי מה השם הפועל ירושלים עושה ברחוב הספורטיבי, את המקסימום שאני יודע ויכול לתת למועדון. מי שיעבוד קרוב אליי ומי שיהיה במעגל השני יראה את זה וירגיש את זה".

"חשוב לי שהקבוצות שלי יהיו קבוצות לוחמות ומלוכדות, שיעבדו קשה כמוני. אני לא קיבלתי דבר במתנה, ואני פה לא בגלל שעשיתי איזשהו קיצור דרך או פסחתי על שלב בהתפתחות שלי כמאמן, וזה גורם לי להרגיש טוב. אני סומך על עצמי ועל הדרך וזה מה שאני דורש מהשחקנים שלי. ברגע שקבוצה מתלכדת בכיוון הזה, זה גם מה שיוצר את החיבור עם הקהל".

מאמן הפועל ירושלים דני פרנקו באולם הנבנה ארנה ירושלים. אתר רשמי, אתר רשמי
"עם מתקן כזה, קבוצה כזאת ועיר כזאת, ראוי להגיע ליורוליג"/אתר רשמי, אתר רשמי

"יש פה בסיס טוב. נסגרים לי מעגלים. אם זה לעבוד עם יותם שאני מכיר כשהיה בן 14 ואם זה עם ליאור שליוויתי לאורך השנים, וכמובן לעבוד עם דונטה סמית' שוב. אני בטוח שנפיק מזה במקסימום. לא מזמן אימנתי את חיפה נגד הפועל ירושלים, המשחק האחרון במלחה. כמי שלא היה אז בהפועל ירושלים ולא ידע מה העתיד צופן לו, הייתי חלק מחוויה מאוד מיוחד. הקהל של ירושלים נתן הצגה. אני יודע שעכשיו נמכרו יותר מ-2,000 מינויים, ואני מבקש ממי שאוהב את הקבוצה, להתקשר ולעשות מנוי, ותהיו חלק מהוויה הזאת. אחרי שעברתי את מה שעברתי במלחה ואני הייתי בארנה, אז אני רק מחכה לרגע. אני יכול להעריך מה תהיה האווירה במתקן. אני מאחל להפועל המון הצלחה, אני מפה לשיתוף פעולה עם כולכם, אני בטוח שנהנה במהלך העונה הזאת".

"כל מה שנעשה פה לא נעשה כדי להגיע לגמר הפלייאוף, המטרה של הפועל ירושלים זה להתמודד על כל תואר בזירה המקומית. ירושלים לא הייתה בשנים האחרונות במשחק גמר בו התמודדה על תואר. אנחנו רוצים להגיע ליורוליג, אין תעודת ביטוח שזה יקרה, אבל אם נצליח וגם נארח את המוקדמות פה בארץ, יכול להיות שזה ייתן מקדמה מסוימת. ברור שטורניר שבו אחת עולה משמונה קבוצות זה אתגר, אנחנו רוצים להתמודד על כל תואר בזירה המקומית וללכת הכי רחוק באירופה. יש הרבה שמות באוויר, השוק הישראלי לא משופע בשחקנים שמתאימים לרמות שהפועל ירושלים רוצה להתמודד בהן".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
" קצב מכירת המינויים מסמן לי שאוהדי הקבוצה מביעים את הערכתם". גיא הראל/מערכת וואלה!, צילום מסך

מנכ"ל הפועל ירושלים גיא הראל: "למדנו להכיר את דני, הוא מתיישב טוב על הערכים שלנו, אנחנו רואים את התשוקה שלו למשחק. הארנה של היכל הפיס היא הבית החדש שלנו, בית שנוכל להתגאות בו, אני מודה לראש העיר על זה. מלחה היה בית שלא נוכל לשחזר, זאת רומנטיקה, זה חלק מהעבר המפואר של המועדון והיום אנחנו נמצאים בהווה ובעתיד של המועדון. קצב מכירת המינויים מסמן לי שאוהדי הקבוצה מביעים את הערכתם וככל שזה יגדל גם הדלק והרצון להשקיע יגדלו".

"זה הישג יוצא מן הכלל שאנחנו ביורוליג. זאת הייתה מטרה מהיום הראשון, היה פה תהליך ארוך ומייגע ובשבוע שעבר הגיע הטלפון מהיורוליג, אמרנו שאנחנו מעוניינים. הבסיס טוב, צריך לחזק אותו. המועדון הוא מועדון חזק שנבנה עם רצון ברור לזכות בתארים ולהגיע לרמות הכי גבוהות".

"אני לא רואה מצב שבו ירושלים תארח בעיר במהלך חג. פנינו לראשי היורוליג ואמרנו שנשמח לארח פה ואם אפשר לדבר, הם היו קשובים, להם יש לוח אירועים ותאריכים לחמש שנים קדימה. אנחנו לא יכולים לקבוע הכול ואנחנו לא הקבוצה הישראלית הראשונה שתצטרך לשחק ביום שישי בערב או במהלך חג. עם מתקן כזה, קבוצה כזאת ועיר כזאת, ראוי להגיע ליורוליג. דרווין קיצ'ן ודונטה סמית' חתמו לשלוש שנים כדי להגיע לתארים בקבוצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully