וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שייט: 4 מדליות באליפות אירופה, משיח סיים שמיני

5.7.2014 / 17:31

זהב לשחר טיבי וארד לבאז בל בתחרות הנוער, זהב לעומר וכסף לצדוק בתחרות עד גיל 17. משיח נותר מחוץ לפודיום

נמרוד משיח גולש רוח ישראלי. איגוד השייט,
סיים שני בשיוט המדליות, אך זה לא הספיק. משיח/איגוד השייט

אליפות אירופה שנערכה השבוע בטורקיה הסתיימה היום (שבת) עם ארבע מדליות. התחרות בגלשני RSX האירה פנים לשחר טיבי שזכתה בתחרות הנוער, לבאז בל שזכה במדליית הארד גם הוא בקטגוריית הנוער, ליואב עומר שזכה במקום הראשון עד גיל 17 ולטל צדוק שהוכתר כסגנו. הגולשים הבכירים, שחר צוברי, נמרוד משיח ומעיין דוידוביץ' נותרו מחוץ לפודיום.

אחרי שבוטלו השיוטים שהיו אמורים להיערך אתמול, התקיים אצל הבוגרים שיוט המדליות שבו משיח סיים במקום השני ודורג במקום השמיני הכללי עם מיקומים 12, 2, 5, 6, 6, 2, 8, 11 בשלבים המוקדמים. צוברי החמיץ את שיוט המדליות וסיים את התחרות במקום ה-22 הכללי לאחר שבשיוטי בית הגמר התנגש בו יריב בריטי וכתוצאה מכך הוא צנח בדירוג. מעיין דוידוביץ' שזינקה בשיוט המדליות מהמקום השמיני סיימה את השיוט הזה במקום התשיעי ודורגה במקום התשיעי הכללי.

ההצלחה הגיעה בגילאים הנמוכים יותר כאשר שחר טיבי זכתה בזהב. הגולשת בת ה-16 מהמרכז לחינוך ימי באילת הוכתרה לאלופת אירופה לנוער לאחר שהובילה לאורך כל האליפות ושמרה על יתרונה ומקומה הראשון עם מקבץ מצוין של (1,1,1,1,4,3,4,1). היום אמור היה להיערך שיוט המדליות כאשר טיבי הייתה אמורה להתמודד על המקום הראשון מול יריבה מצרפת, אך בשל רוחות חזקות בוטל השיוט והגולשת האילתית ניצחה עם 12 נקודות שליליות, כשהיא מקדימה את הצרפתיה שצברה 15 נקודות שליליות.

באז בל בן ה-17.5 מהמרכז לחינוך ימי אילת זכה במדליית ארד באליפות אירופה לנוער (עד גיל 19) וגם הוא הצטיין לאורך האליפות. בל בל הגיע לשיוט המדליות מהמקום השלישי בתחרות, אך בשל ביטול השיוט (רוחות עזות) הוא זכה בתואר ובמדליית ארד. יואב עומר משדות ים הוכתר לאלוף אירופה לנוער (עד גיל 17). עומר, שייצג את ישראל במשחקים האולימפיים לנוער בסין בחודש אוגוסט, סיים את האליפות עם מקבץ תוצאות של 7, 3, 1, 7, 4, 7, 13 ו-9 ועם 38 נקודות שליליות. טל צדוק ממכמורת הוכתר לסגן אלוף אירופה וזכה במדליית כסף בתחרות עד גיל 17, לאחר שסיים במקומות 3, 6, 17, 14, 2 11, 14 ו-19.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully