וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: קלאודמיר סיכם, ארסו חתם

3.7.2014 / 20:19

הקשר, שעל מועמדותו פורסם לראשונה בוואלה! ספורט, סיכם לעונה, אך ימתין עד מחר לחוזה חתום. הבלם עבר בהצלחה בדיקות

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

עכשיו זה רשמי. הבלם הספרדי ססאר ארסו עבר היום (חמישי) בהצלחה בדיקות רפואיות ולקראת הערב חתם על חוזה לעונה אחת בבית"ר ירושלים עם אופציה לעונה נוספת. ארסו בן ה-28 שיחק בשנים האחרונות בגנט הבלגית כאשר בינואר האחרון עבר לסראגוסה מהליגה השנייה בספרד. ארסו צפוי להרוויח בבית"ר כ-170 אלף יורו.

גם הקשר הברזילאי קלאודמיר, שעל מועמדותו פורסם לראשונה בוואלה! ספורט, סיכם לעונה. למרות שתנאיו הכספיים נסגרו, הוא לא מעוניין להשהות את ענייני החתימה ומחויב לבית"ר עד מחר. המאמן מנחם קורצקי מאוד רוצה לראות את השחקן בקבוצה.

לידור כהן התאמן היום כרגיל עם בית"ר. למרות זאת, במכבי פתח תקוה מתעקשים כי הודיעו לאלי טביב על רצונם לקבל 1.2 מיליון שקל בתשלום אחד מיידי. בפתח תקוה נתנו לבעלים של בית"ר עד השבוע הבא להחליט אם הוא עושה זאת או מוותר על השחקן. בבית"ר חזרו ואמרו כי בכל מקרה לידור כהן ישחק בקבוצה בעונה הבאה.

מנחם קורצקי מעוניין גם בכישרון הצעיר של רמת השרון, שלום אדרי. בשלב זה, רמת השרון דורשת קרוב למיליון שקל עבור מחצית מכרטיסו ורק אם יירדו משמעותית בדרישותיהם תיכנס בית"ר למו"מ על רכישת השחקן. מתן בראשי עשוי להתחיל ולהתאמן עם הקבוצה בימים הקרובים.

מאמן בית"ר ירושלים מנחם קורצקי. יוסי ציפקיס
מעוניין במספר שחקנים. מנחם קורצקי/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully