וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: אור אוסטווינד לא התאמן ביחד עם הקבוצה

3.7.2014 / 19:43

יואב כץ עדיין לא חתם על החוזה של הקשר, שהחליט לערוך אימון ריצה בצד. במועדון מאמינים שהעניין יוסדר בתוך כמה ימים

אור אוסטוינד הפועל חיפה. אדריאן הרבשטיין
מבוקש גם בקבוצות אחרות. אוסטווינד/אדריאן הרבשטיין

קשרה של הפועל חיפה, אור אוסטווינד, לא התאמן היום (חמישי) ביחד עם הקבוצה וזאת בשל העובדה שהבעלים יואב כץ עדיין לא חתם על חוזהו. אוסטווינד כבר חתם על החוזה, אך הוא אינו תקף כיוון שהבעלים טרם עשה זאת, מה שהביא לכך שהקשר הגיע היום לאימון אך לא ערך אותו ביחד עם כולם אלא החליט לערוך אימון ריצה בצד. לפי שחקנים, בקבוצה אוסטווינד שוחח עם המאמן ראובן עטר לפני האימון ולאחר מכן עלה אל המגרש אך לא השתתף במשחקונים.

לוואלה! ספורט נודע שלאחר שסוכמו כל הפרטים, מתברר שלכץ יש השגות חדשות בנוגע לכמה נקודות בחוזהו של אוסטווינד מה שמעכב את החתימה. אוסטווינד היה מבוקש בקיץ האחרון על ידי לא מעט קבוצות ביניהן מ.ס אשדוד והפועל תל אביב, ולא מן הנמנע שאחת מהן תחזור ותהפוך לאוציה עבור השחקן אם המגעים הם כץ וחיפה יתפוצצו. עם זאת, במועדון קיימת אופטימיות לכך שהעניינים עם הקשר יסתדרו והוא ישחק בחיפה בעונה הקרובה.

במקביל בקבוצה ממשיכים בניסיונות להחתים את טייסונט ריקטיס, החלוץ הקנדי בן ה-27 כבשלב זה עדיין קיימים פערים בין הצדדים. בצוות המקצועי מעוניינים מאוד בקנדי אך אם המו"מ איתו לא יצלח בקבוצה יפנו לאופציות אחרות כאשר כבר כעת הוצעו לא מעט חלוצים זרים לעטר.

ראובן עטר מאמן הפועל חיפה. אדריאן הרבשטיין
מחפשים אחר חיזוק לחוד. עטר/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully