וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: פערים עם ריקטיס, גם מאוולי קיבל פנייה

2.7.2014 / 11:53

עטר מעוניין להנחית את החלוץ, פערים גם עם שחקן אשקלון בעונה שעברה. ההחלטה על חלק מהמושאלים עשויה להתקבל לפני המחנה

ראובן עטר מאמן הפועל חיפה. אדריאן הרבשטיין
את מי הוא ישאיר? ראובן עטר/אדריאן הרבשטיין

מאמן הפועל חיפה, ראובן עטר, יקבל החלטה עד למחנה האימון אם להשאיר חלק מהשחקנים שמתאמנים עם הקבוצה בשלב זה. המאמן ביקש לראות את המושאלים שמחזיקים בחוזה, ביניהם אלי אלבז, אמיר אבו ניל וניב סרדל, כשגם רועי שוקרני והישאם כיוואן עדיין לא חתמו על חוזה חדש ומתאמנים עם חיפה. כמו כן, ייתכן שחלק מהשחקנים יקבלו הודעה עוד לפני היציאה למחנה האימונים. בכל מקרה, נראה שחלק מאותם שחקנים יישארו בקבוצה וחלק אחר ייצאו לעונת השאלה נוספת.

להפועל חיפה הצטרף השוער השלישי גבריאל כהן ששיחק בעבר בקבוצה ובעונה שעברה שיחק בליגה א' במדי הפועל צור שלום. גם ניב אנטמן שעדיין לא חתם על חוזה מתאמן עם הפועל חיפה וההערכה היא שבמועדון יגיעו איתו להבנות והוא יחתום בקבוצה וישמש כשוער השני שלה.

אוסיי מאוולי שחקן עירוני קרית שמונה לפני וובה בראון שחקן הפועל רמת גן. ברני ארדוב
מבוקש גם בטורקיה. מאוולי/ברני ארדוב

בינתיים, עטר מעוניין מאוד להנחית חלוץ זר כשהמועמד המוביל מבחינתו הוא טייסינט ריקטיס, החלוץ הקנדי בן ה-27. כפי שפורסם אתמול (שלישי) בוואלה! ספורט, ריקטיס מבוקש בחיפה, אך בשלב זה קיימים פערים גדולים באופן יחסי ולא ברור אם הוא יגיע לקבוצה.

חלוץ נוסף שאליו פנתה חיפה הוא אוסיי מאוולי ששיחק בעבר בהפועל אשקלון ובעירוני קרית שמונה ומבוקש גם בטורקיה. בשלב זה הפערים בין הצדדים גדולים מאוד ובחיפה פסימיים מאוד לגבי האפשרות שהחלוץ יגיע, אך ייתכן שאם ריקטיס ושחקנים אחרים שעל הפרק לא יצטרפו, תישקל מועמדותו מחדש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully