וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח ביוון: אריק מקולום מועמד למכבי תל אביב

2.7.2014 / 13:40

הרכז (28, 1.88 מ') ששיחק בברק נתניה בילה את העונה החולפת בפאניוניוס. פגישה מכרעת ד'אור פישר במשרד הפנים

שחקן מכבי תל אביב ד'אור פישר. יותם רונן
נכלל בעונה החולפת בחמישיית העונה בליגה הגרמנית. ד'אור פישר/יותם רונן

שחקנה של מכבי תל אביב ובאמברג בעונה החולפת, ד'אור פישר, יקיים היום (רביעי) פגישה מכרעת במשרד הפנים כדי לאשר את קבלת האזרחות שלו. גורמים בענף הכדורסל מעריכים כי פישר יקבל את האזרחות, ומי שעוקבות בדריכות אחרי ההתפתחויות הן מכבי תל אביב והפועל ירושלים שמעוניינות בשחקן.

בשתי הקבוצות מתכוונים להאיץ את המשא ומתן עם פישר על מנת לצרפו אם אכן יזכה באזרחות. עם זאת, יש לציין כי לפישר ישנן הצעות כספיות גבוהות מקבוצות באירופה, כך ששתי הקבוצות לוקחות בחשבון כי בדומה לג'וש דאנקן, השחקן עשוי להעדיף שלא להגיע לישראל.

פישר בן ה-32 שיחק במכבי תל אביב בין 2008 ל-2010. בהמשך הוא עבר לריאל מדריד ולבילבאו הספרדיות, וגם עבר בדונייצק האוקראינית. בעונה שעברה במדי באמברג שותף פישר בארבעה משחקי יורוליג והעמיד ממוצעים של תשע נקודות ו-2.8 ריבאונדים למשחק. בליגה הגרמנית הוא נכלל בחמישיית העונה אחרי שהעמיד 10.7 נקודות בממוצע למשחק ו-6.1 ריבאונדים.

דיווח היום (רביעי) ביוון טוען כי הצהובים מתעניינים ברכז פאניוניוס בעונה החולפת, אריק מקולום. מקולום האמריקאי (26, 1.88 מ') זכור לציבור הישראלי בוודאי בעיקר מתקופתו בברק נתניה, בשורותיה שיחק בעונת 2010/11. אז קלע בסך הכל 2.9 נקודות למשחק, ולאחר מכן בילה עונה אחת בהפועל כפר סבא מהליגה הלאומית. ב-2012/13 שיחק באפולון פטראס מהליגה השנייה ביוון, ובזכות עונה טובה קיבל קידום לפאניוניוס. בעונה החולפת העמיד ממוצעים מצוינים ביורוקאפ - 20.2 נקודות (49.7 אחוז ל-2, 30.9 אחוז ל-3, 81 אחוז מהעונשין), 3.2 ריבאונדים ו-3.1 אסיסטים למשחק.

צפו בביצועיו של אריק מקולום מהעונה שעברה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully