וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה: "השם של רן בן שמעון גורר ציפיות"

1.7.2014 / 17:30

מכבי פתח תקוה פתחה עונה, גולן: "מקווה שנעמוד בציפיות". בן בן יאיר יחתום עד סופ"ש. טביב טרם פנה לגבי לידור כהן

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

מכבי פתח תקוה פתחה היום (שלישי) רשמית את עונת 2014/15, כשערכה את האימון הפתוח הראשון, בנוכחות עשרות אוהדים ומאמן חדש. הקבוצה של רן בן שמעון ועוזרו ייטב לוזון התחזקה עד כה בשני שחקנים: המגן השמאלי דדי בן דיין והקשר בן בן יאיר, שיחתום עד סוף השבוע ונכח באימון. בהמשך עשוי להצטרף חסן אבו זייד, שפערים בעסקת העברתו ממכבי תל אביב מונעים חתימה כרגע. בן שמעון רוצה גם את דני עמוס ובריאן חרסיסיץ', אבל פערים כספיים מעכבים כרגע את הגעתם. בן שמעון והמנהל המקצועי עומר גולן צופים בקלטות של שחקנים זרים וכמה מהם יגיעו להתרשמות במחנה האימונים באוסטריה שייפתח ב-20 ביולי. המאמן רוצה בלם, קשר וחלוץ זרים ונראה כי בסך הכל הסגל יכלול ארבעה זרים בלבד. גם שחר הירש ושובל גוזלן על הכוונת, אבל הם מחזיקים בהצעות רבות ולא ברור האם יגיעו.

רן בן שמעון מאמן מכבי פתח תקוה (משמאל) עם עוזרו ייטב לוזון. ברני ארדוב
פתח עונה. רן בן שמעון עם עוזרו ייטב לוזון/ברני ארדוב

עומר גולן אמר בפתיחת האימון: "לא יהיה לנו מטרות עד שנשלים את הסגל. רן נרגש לחזור, אנחנו נרגשים שהוא כאן ועל מטרות נדבר בהמשך. השם של רן גורר ציפיות - אנחנו לא מתחבאים מאחורי זה ומקווים לעשות עונה טובה. אנחנו עובדים יחד בשיתוף פעולה מלא. היום מדגדג לחזור כי זו תחילת עונה, אני מקנא בשחקנים מאוד, אבל כבר השלמתי עם הפרישה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
רן בן שמעון מאמן מכבי פתח תקוה עם דדי בן דיין. ברני ארדוב
יוסיף ניסיון להגנה. דדי בן דיין/ברני ארדוב

המושאלים ניראל מחפוד וגיא מלמד היו גם הם באימון. האחרון כבר קיבל הודעה שיחזור לסגל. גם המגן נאור פסר צפוי לסגור בקרוב לעונה הבאה וההערכה היא שהמשא ומתן עימו יסתיים עוד השבוע. פתח תקוה בונה על פסר ולא מתכוונת להחתים מגן ימני נוסף. דור אלו וחגי גולדנברג ישמשו כמחליפים בשני הצדדים.

לידור כהן שהתאמן אתמול במדי בית"ר ירושלים לא יגיע לאימון, ובמועדון מקבלים מסרים סותרים לגביו. טביב הודיע כי הוא מעוניין לרכוש את הקשר, אבל במועדון טוענים כי טרם נוצר קשר בין הצדדים לגבי עניין העברת התשלום.

בן בן יאיר שחקן מכבי פתח תקוה. ברני ארדוב
ערך היכרות עם האנשים בקבוצתו החדשה. בן בן יאיר/ברני ארדוב
שחקני מכבי פתח תקוה באימון הפתיחה. ברני ארדוב
יוצאים לדרך חדשה. שחקני מכבי פתח תקוה/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully